تاریخ انتشار: 1398/10/23 12:37
کد خبر: 74799

رسمی؛رونمایی از خرید جدید پرسپولیس

مهاجم آفریقایی بلند قامت و پیشین ذوب‌آهن نخستین خرید زمستانی باشگاه پرسپولیس لقب گرفت.
رسمی؛رونمایی از خرید جدید پرسپولیس

مسوولان پرسپولیس که از ابتدای نقل و انتقالات نیم‌فصل هیچ فعالیتی برای جذب بازیکن نداشتند و تنها روی مسئله حفظ یا پایان همکاری با گابریل کالدرون تمرکز کرده بودند، پس از قطع همکاری با این سرمربی خارجی و البته فرشاد احمدزاده، اولین بازیکن خود در پنجره زمستانی را به خدمت گرفتند.

کریستین اوساگونا که طی روزهای اخیر همراه با فولاد خوزستان تمرین می‌کرد و در اردوی آماده‌سازی این تیم نیز حضور داشت، پس از عدم توافق با باشگاه خوزستانی، از جنوب ایران به پایتخت سفر کرد تا با پرسپولیس قرارداد امضاء کند.

این مهاجم نیجریه‌ای که ۲۹ سال سن و حدود یک متر و ۹۴ سانتی متر قد دارد، در سالیان اخیر سابقه بازی در اروپا و آسیای غربی و شرقی را داشته و همچنین در لیگ برتر نیز بازی کرده که اکنون دوباره به فوتبال ایران بازگشت.

اوساگونا که یک سال در مچلن و یک فصل در وسترلو بلژیک سابقه بازی دارد، در یک سال و نیم گذشته در فوتبال آسیا حضور داشته و نکته قابل توجه اینکه طی این مدت برای سه تیم متفاوت به میدان رفته است!

کریستین اوساگونا در دور رفت سال گذشته عضو باشگاه ام‌صلال بود که در لیگ ستارگان قطر دو بازی انجام داد اما موفق به گلزنی نشد ولی با این وجود در نقل و انتقالات زمستانی ذوب‌آهن اصفهان پیوست و شاگردان علیرضا منصوریان شد.

این مهاجم نیجریه‌ای در دور برگشت فصل قبل ۱۳ بازی برای ذوب‌آهن انجام داد و تنها ۲ گل به ثمر رساند تا در پایان فصل از این تیم اصفهانی هم جدا شود و به فوتبال شرق آسیا برود.

اوساگونا فصل ۲۰۱۹ را با یونایتد کره جنوبی در کی لیگ یک شروع کرد که در چهار مسابقه حضور ثابت و در ۷ دیدار نیز به عنوان یار جانشین به میدان رفت و در این مدت یک گل زد تا با اتمام بازی‌های این رقابت‌ها از ججو یونایتد جدا شود.

با این وجود اوساگونا پس از نیم‌فصل دوری از فوتبال ایران مجدداً به این کشور بازگشت و پس از آن که با فولاد خوزستان قراردادی امضاء نکرد، بامداد دوشنبه و پس از توافق با محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره خود را به امروز موکول کرد و در نهایت دقایقی پیش رسماً به این تیم پیوست تا نخستین خرید زمستانی سرخ پوشان لقب بگیرد.

در شرایطی که سرخ‌ها با خبر مربوط به فسخ قرارداد با فرشاد احمدزاده هواداران تیم‌ را با شوک مواجه کرده بودند، به عنوان اولین خرید زمستانی در آستانه پایان نقل و انتقالات به این تیم اضافه شد و این در حالیست که سرخ‌ها در انتظار مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم بعد از جدایی گابریل کالدرون نیز هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jbpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی دوباره در پرسپولیس