تاریخ انتشار: 1398/10/23 16:30
مهدی: موظف به برگزاری این مسابقه هستیم
کد خبر: 74773

استقلال- فولادخوزستان؛ تصمیم نهایی با بهاروند

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد دیدار استقلال و فولاد به هیچ عنوان لغو نمی‌شود.
استقلال- فولادخوزستان؛ تصمیم نهایی با بهاروند

باشگاه فولاد خوزستان از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که به دلیل داشتن بازیکن در تیم ملی امید مقابل استقلال حاضر به انجام مسابقه نمی‌شود. جواد نکونام سرمربی فولادی‌ها نیز در مصاحبه‌های متعدد این مساله را اعلام کرد.

در این خصوص سازمان لیگ به دلیل اینکه استقلال هفته آینده در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد، دیدارش با استقلال را در روز جمعه 27 بهمن ماه قرار داده که این موضوع با اعتراض فولادی‌ها مواجه شده است.

از این رو سازمان لیگ هم حاضر نیست بازی مذکور را لغو کند. سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «ما هیچ قانون و مصوبه‌ای نداریم که اگر تیمی در تیم امید بازیکن داشت بازی هایش لغو شود. اگر بحث دور نهایی المپیک بود، قضیه فرق می‌کرد اما در این شرایط باید تیم‌ها تعامل کنند و مسابقات را پیش ببرند. شما دیدید که لژیونرهای ما نیز سخت به تیم امید ملحق شدند.»

وی افزود: «ما تا این لحظه هیچ برنامه ای برای لغو دیدار استقلال و فولاد نداریم، مگر اینکه دستوری از طرف رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ ابلاغ شود که آن موضوع بحث دیگری است.»

گفتنی است؛ با توجه به اینکه سازمان لیگ جای خالی در تقویم خود برای برگزاری مسابقات ندارد، در صورت لغو دیدار استقلال و فولاد مشکلات بعدی پیش خواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j9gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام هم چنان باقیست؛ دیدار فولادخوزستان و استقلال برگزار می شود؟

جلد روزنامه همشهری ورزشی؛