تاریخ انتشار: 1398/10/24 12:10
کد خبر: 74634

صادقی: ما تیم شهرستانی هستیم؛نه زور داریم و نه صدای‌مان به جایی می‌رسد!

اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو یکی از مؤثرترین بازیکنان این تیم در نیم‌فصل اول بود؛ بازیکنی که در همه بازی‌ها به‌طور کامل و ثابت حضور داشت و توانست به شهرخودرو به‌ خوبی کمک کند.
صادقی: ما تیم شهرستانی هستیم؛نه زور داریم و نه صدای‌مان به جایی می‌رسد!

و به نقل از ایران ورزشی، صادقی که از تغییرات ایجادشده در کادر فنی تیمش ناراحت است، می‌گوید هدف شهرخودرو قهرمانی نبوده و نیست اما در تلاش هستند تا در بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیرند و در آسیا هم نتایج خوبی به دست بیاورند. کاپیتان شهرخودرو که نگران آینده تیمش است در رابطه با آمار نیم‌فصل اول، وضعیت کادر فنی بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و... صحبت‌های جالبی دارد.

 

نیم‌فصل اول برای شهرخودرو چطور گذشت؟

 فکر می‌کنم ما از لحاظ امتیازگیری می‌توانستیم بهتر کار کنیم و اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم. کارهای تاکتیکی را به نحو احسن اجرا کردیم اما ضعف‌مان در جمع کردن امتیازات بود که در نیم‌فصل دوم باید این نقص را برطرف کنیم تا امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

یکی از مهم‌ترین آمارهای نیم‌فصل اول شهرخودرو این است که در 7 بازی خانگی حدود 6هزار تماشاگر داشتید که به‌طور میانگین حدود 8500 نفر به ورزشگاه امام رضا(ع) آمده بودند.

جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم. آنها روزهای خیلی خوبی را برای‌مان رقم زدند و همین حمایت‌های‌شان باعث شد تا دقایق آخر تلاش کنیم و گل بزنیم. وجود این تماشاگران به ما خیلی کمک کرد و باز هم از آنها تشکر می‌کنم. مطمئناً هواداران ما بیشتر هستند اما بالا رفتن قیمت بلیت‌ها و الکترونیکی شدن آن، باعث شد خیلی‌ها نتوانند به ورزشگاه بیایند و از تعداد تماشاگران‌مان کم کرده. البته می‌دانیم از هواداران‌مان کم نخواهد شد اما تماشاگران کمی به ورزشگاه آمدند. امیدواریم راهکاری باشد که این مشکلات حل شود چون قبل از بازی می‌بینیم بچه کوچک می‌آید و کارت ملی ندارد که بخواهد به ورزشگاه بیاید یا اینکه می‌آیند جلوی هتل و التماس می‌کنند که ما را هم به ورزشگاه ببرید. فکر می‌کنم شرایط بد اقتصادی روی همه دارد فشار می‌آورد و باعث می‌شود خیلی‌ها نتوانند به ورزشگاه بیایند. نباید این شادی از آنها گرفته شود و امیدوارم با نتایج‌مان بتوانیم گوشه‌ای از غم‌های‌شان را کم کنیم و باعث شادی‌شان شویم.

 

هدف شهرخودرو در این فصل چه چیزی است؟

 با توجه به نتایج فصل گذشته و نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم، هدف‌مان روی این گذاشته شد که جزو 4 تیم بالای جدول باشیم، در پلی‌آف آسیا هم موفق شویم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خوبی انجام دهیم.

 

یعنی هدف‌تان رسیدن به قهرمانی نبوده؟

 فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد چون ما با تیم‌های مدعی تفاوت هزینه‌ای زیادی داریم. کل بودجه این فصل ما 25 تا 30میلیارد بوده اما مدعیان هزینه‌های بالایی انجام دادند. مثلاً یکی از مدعیان حدود 200میلیارد هزینه کرده و در نیم‌فصل بازیکنانی می‌گیرند که هزینه‌های زیادی دارد. در حالی که ما در نیم‌فصل 6 بازیکن از دست دادیم. یکسری مسائل دامن ما را گرفته.

 

به نظر می‌رسد رفتن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس به شهر خودرو آسیب زیادی خواهد زد؟

 بله، تیم ما آسیب می‌بیند. ما در آسیا بازی داریم که نباید این اتفاقات الان بیفتد. کلاً یک روز مانده به نقل‌‌و‌انتقالات و تازه باشگاه دنبال بحث مربیگری و این کارها افتاده. من نمی‌دانم شاید با این تغییرات، آقای حمیداوی رویه‌اش را عوض کرده و می‌خواهد تیم در میانه جدول باشد. ما در بهترین زمان برای نقل‌و‌انتقالات، بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم و نیاز به جانشین برای آنها داریم اما تا الان اتفاقی نیفتاده. این در حالی است که پرسپولیس بازیکنان خوب خودش را دارد. ما در نیم‌فصل 5، 6 بازیکن خوب از دست دادیم و این مسائل به تیم در آسیا فشار وارد کرده و کار را سخت می‌کند. به هر حال ما تیم شهرستانی هستیم و نه زور داریم و نه صدای‌مان به جایی می‌رسد. امیدوارم روزی عدالت برقرار شود که هیچ فرقی بین شهرستانی‌ها و تهرانی‌ها نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdjnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدنساز شهرخودرو به کادر فنی پرسپولیس اضافه می شود