تاریخ انتشار: 1398/10/26 13:31
کد خبر: 74378

تیم مذاکره کننده سرخ ها به دیدار فرناندو رفت!

در شرایطی که تیم مذاکره کننده پرسپولیس برای مذاکره با آنتونی استوکس به امارات رفته اند، عکسی عجیب از آن ها در کنار فرناندو گابریل منتشر شده است.
 تیم مذاکره کننده سرخ ها به دیدار فرناندو رفت!

تیم مذاکره کننده پرسپولیس در شرایطی به امارات رفته اند که هواداران این تیم امیدوار به خرید آنتونی استوکس در پسِ این مذاکرات هستند. اما در همین وضعیت، عکسی جنجالی از آن ها در کنار فرناندو گابریل هافبک برزیلی منتشر شده که تعجب برانگیز است.

گابریل که یک نیم فصل در تیم حمیددرخشان و برانکو ایوانکوویچ حضور داشت، در پایان لیگ چهاردهم در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و سپس به تیم های اماراتی پیوست. او حالا در تیم الفجیره پیراهن شماره 10 را برتن دارد و یکی از مهره های شاخص این تیم به شمار می رود.

نکته مهم این که گابریل با الفجیره قرارداد خود را فسخ نکرده و بازیکن آزاد نیست. بنابراین احتمالا دیدار با او هدف دیگری داشته که شاید، توافق بر سر مطالبات باشد. اما این که بازیکن یک تیم فوتبال حرفه ای، در مذاکره برای مطالبات پیشین، پیراهن تیم دیگری را در دست بگیرد، اتفاق معمولی نیست.

با این حال، مسئله قطعی این است که پرسپولیس این بازیکن را به خدمت نخواهد گرفت و تیم مذاکره کننده قرمزها برای استوکس به امارات رفته اند و این عکس نیز احتمالا برای خبرسازی ثبت شده است.

مدیران پرسپولیس باتوجه به طلب 23 هزار دلاری این بازیکن با او توافق کرده اند که تا 45 روز این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کنند تا مشکلی در فیفا پیش نیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmqbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز پرسپولیس