تاریخ انتشار: 1398/10/28 12:07
کد خبر: 74198

رنجبری:پیشنهادات خوبی از تیم‌های ذوب آهن و فولاد داشتم

مهاجم گل‌گهر سیرجان گفت: به دلیل اینکه باید یک نامه 10 روزه مبنی بر جدایی‌ام از تیم به باشگاه می‌دادم و از این موضوع مطلع نبودم نتوانستم از گل‌گهر جدا شوم.
رنجبری:پیشنهادات خوبی از تیم‌های ذوب آهن و فولاد داشتم

پیمان رنجبری در گفتگو با خبرنگار در خصوص جدایی و بازگشت دوباره به تیم گل‌گهر اظهار داشت: در قرار دادم یک‌بندی بود که توانستم یک طرفه با باشگاه فسخ کنم و از تیم جدا شوم. پیشنهادات خوبی از تیم‌های ذوب آهن و فولاد و چند تیم دیگر داشتم با مسئولین باشگاه ذوب‌آهن توافق کردیم و قرار شد به این تیم بپیوندم ولی به این دلیل که باید یک نامه ۱۰ روزه مبنی بر جدایی‌ام از تیم به باشگاه میدادم که از این موضوع اطلاع نداشتم، بررسی پرونده‌ام به کمیته تعیین وضعیت رفت در نهایت هم نتوانستم از گل‌گهر جداشوم در این تیم ماندنی شدم.

وی در خصوص اینکه از ماندن در گل‌گهر رضایت دارد یا خیر گفت: باشگاه گل‌گهر را خیلی دوست دارم و برای صعودش به لیگ برتر خیلی زحمت کشیدم، درست است که قصد داشتم از این تیم جدا شوم ولی گل‌گهر بسیار باشگاه خوب و مجهزی است و تمامی امکانات ساختاری و مدیریتی لازم را دارد در حال حاضر در اینجا خوشحال هستم.

مهاجم گل‌گهرسیرجان در خصوص اینکه فکر می‌کند تیمش با توجه به جذب نفرات جدید بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد یا خیر گفت: تمامی بازیکنان قدیمی و جدید گل‌گهر از کیفیت خوبی برخوردار هستند، حضور آنان در کنار هم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و از آنجایی هم که باشگاه گل‌گهر بسیار باشگاه باامکانات و حرفه‌ای است بنظرم همه چیز برای شروع عالی گل‌گهر مهیا است. امیدوارم که بتوانیم به تمامی امتیازات لازم در نیم فصل دوم دست پیدا کنیم تا جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

رنجبری در خصوص عملکردش در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: قطعا یک فوروارد باید گل بزند تا کارشناسان بگویند که آن بازیکن عملکرد خوبی داشته است یا خیر. گذشته موفق شدم در لیگ یک نمایش خوبی داشته باشم گلزنی کنم به هیمن خاطر همگی گفتند که این بازیکن خوب کار کرده است. ولی بنظرم باید یک شرایطی در تیم باشد تا بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند از آنجایی که گل‌گهر تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و برخی از بازیکنانش تجربه حضور در سطح اول فوتبال را نداشتند نتوانستیم گل بزنیم. اما با توجه به اینکه تیم ما از بازیکنان باکیفیت، مربی خوب و کادرفنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است بدون شک می‌تواند در ادامه روند رو به رشدی را طی کند و موفق ظاهر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zkjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل این فصل لیگ یک کیست؟! (گزارش ویژه)
اختصاصی فرتاک ورزشی|

عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛