تاریخ انتشار: 1398/10/28 14:07
کد خبر: 74186

تابش: ایران امن است و این کار‌ها سیاسی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید در جلسه امروز (شنبه) فدراسیون به این جمع بندی رسیده است که نمایندگان ایران در استادیوم‌های خانگی خودشان بازی کنند.

تابش: ایران امن است و این کار‌ها سیاسی است

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از جلسه مدیران باشگاه‌های آسیایی در فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه به این جمع بندی رسیدیم که در کشور خودمان به عنوان میزبان بازی کنیم و به خاطر هواداران ما نباید محروم بشویم. وقتی که ما در کشور خود بازی نکنیم، در امتیازگیری دچار مشکل می‌شویم و اجازه بدهید که یک مقدار بیشتر تامل کنیم تا بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

او ادامه داد: این یک تصمیم کاملا سیاسی بود. کشور ما امن است و ما هیچ مشکلی نداریم. در کشورهای دیگر تظاهرات میلیونی انجام می‌شود اما کشور ما در امنیت خوبی است و این مساله به هیچ وجه ورزشی نیست. فیفا اذعان دارد که سیاست نباید در ورزش دخالت داده شود اما می‌بینیم که دارد این مساله رخ می‌دهد. ما اصرار داریم که بازی‌ها در استادیوم و کشور خودمان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت:‌ در این رابطه بعدا صحبت‌ خواهد شد.

تابش در خصوص اینکه آیا مهدی تاج از تصمیم AFC از سه روز گذشته با خبر بوده است خاطرنشان کرد:‌ اینطور نبوده است و دیروز تصمیم گرفته شده و فکر نمی‌کنم هیات رئیسه AFC تصمیمی گرفته باشند. فعلا در حد یک اطلاع‌رسانی است.

او درباره تاثیر نبود کرسی ایران در AFC گفت: این مساله ۱۰۰ درصد تاثیرگذار است. الان آقای تاج کرسی خوبی دارند و قطعا مدافع این هستند که این مساله عملی نشود.

تابش درباره وضعیت استادیوم نقش جهان برای میزبانی گفت: ورزشگاه شرایط لازم را دارد و آقای مهدی از ورزشگاه نقش جهان دیدن کردند و در بازی‌های بین‌المللی این استادیوم از آبروی کشور دفاع خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره صورت جلسه قید شده جلسه امروز (شنبه) گفت:‌ دقیقا نمی‌توانیم این مساله را بگوییم. مقداری باید تحمل کرد تا وضعیت معلوم شود. ما قطعا اصرار داریم که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. من در بازی کردن با نمایندگان عربستان در کشور ثالث هم اعتراض دارم و باید این مسائل مورد بررسی قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6aer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



الهلال - الاهلی؛مچ اندازی امپراتور سعودی و رئیس عربستان در ریاض
لیگ حرفه ای عربستان؛