تاریخ انتشار: 1398/10/29 11:27
کد خبر: 74075

جدایی،تصمیمی بود که باشگاه استقلال گرفت!

بازیکن جوان استقلال از حضورش در تیم جدید گفت.
جدایی،تصمیمی بود که باشگاه استقلال گرفت!

سجاد آقایی بازیکن جوان استقلال که در ابتدای فصل جاری به این تیم پیوسته بود برای دومین بار به صورت قرضی به ذوب آهن منتقل شد وی معتقد است می‌تواند در نیم فصل دوم در این تیم شرایط خوبی را تجربه کند. البته وی برای مجیدی هم آرزوی موفقیت کرد.

 

بالاخره از استقلال جدا شدید؟

صحبت‌هایی که با مسئولان استقلال داشتم تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم شرایطی داشتم که باشگاه نمی‌توانست تامین کند به همین دلیل به ذوب آهن رفتم.

 

شرایطتان برای حضور دوباره در استقلال چه بود؟

در تهران خانه‌ای نداشتم و باشگاه باید یک محل اسکان برای من تدارک می‌دید که برای باشگاه مقدور نبود به همین دلیل رضایت‌نامه مرا قرضی به ذوب آهن فرستادند.

 

باشگاه ابتدا موافقت کرد اما در کمتر از چند ساعت مخالفت خود را اعلام کرد و دوباره تصمیم به جدایی گرفت؟

تصمیمی بود که باشگاه استقلال گرفت و نظرشان را دوباره تغییر دادند اما در نهایت تصمیم بر این شد که جدا شوم.

 

خودتان دوست داشتید به ذوب آهن بروید؟

به هر حال ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم می‌تواند باعث پیشرفت من در فوتبال شود امیدوارم شرایط برایم همان طور که در استقلال مناسب بود در اینجا هم به موفقیت برسم.

 

مجیدی به بازیکنان جوان اعتقاد خاصی دارد ممکن بود در این برهه بیشتر بازی برسد؟

به هر حال شرایط این گونه رقم خورد که من از استقلال جدا شوم برای فرهاد مجیدی در استقلال آرزوی موفقیت دارم مجیدی  مربی‌ای است که کارش را خیلی دوست دارد و این می‌تواند به رسیدن استقلال به صدر جدول کمک کند. خدا را چه دیدید شاید روزی شاگرد مجیدی در استقلال شوم.

 

در جدا شدنتان از استقلال با نفر خاصی هم مشورت کردید؟

با توجه به اینکه روز آخر نقل و انتقالات بود و چند ساعت بیشتر زمان نداشتم خیلی زود تصمیم به جدایی گرفتم و به نظر خودم هم تصمیم درستی بود.

 

ذوب‌آهن می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند؟

تمام تلاش بازیکنان ذوب آهن این است که این اتفاق بیفتد البته ذوب ‌آهن در نیم فصل اول هم شرایط بدی نداشت اما در خیلی از بازی‌ها دچار بدشانسی شد امیدوارم که در نیم فصل دوم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jrvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی: نمی دانم چه بگویم؛این چه کاری است!