تاریخ انتشار: 1398/10/29 14:34
کد خبر: 74054

هافبک استقلال: محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی، به دلیل کارشکنی عرب‌ها است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تیم‌های ایرانی قبول کنند که بازی‌های خانگی را در زمین بی‌طرف برگزار کنند، یعنی اینکه ناامنی را قبول کرده‌ایم.
هافبک استقلال:  محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی، به دلیل کارشکنی عرب‌ها است

آرش رضاوند در خصوص بحث محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که بسیاری از بازی‌های مهم ملی و باشگاهی در ایران انجام شد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. حتی در چنین بازی‌هایی، حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه‌های ایران با رضایت و خوشحالی مسئولان AFC همراه بود و اگر میزبانی تیم های ایرانی در رده باشگاهی و ملی گرفته شود قطعا AFC هم ضرر خواهد کرد. استقلال و پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان در بدترین حالت 40 هزار تماشاگر دارند و هواداران تیم‌های سپاهان و شهر خودرو هم قطعا از این مسابقات استقبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: وضعیتی که به وجود آمده است، به دلیل کارشکنی عرب‌ها است و اگر تیم‌های ایرانی قبول کنند که بازی‌های خانگی را در زمین بی‌طرف برگزار کنند، یعنی اینکه ما ناامنی در ایران را قبول کرده‌ایم. هیچ مشکلی ایران را تهدید نمی‌کند، ما در این جریان حساس باید منافع ملی را در نظر بگیریم ولی از طرفی نباید احساسی تصمیم بگیریم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: باید منطقی و حساب‌شده به AFC فشار بیاوریم و از طرفی با فیفا هم مکاتبه کنیم، در این شرایط نباید از مواضع خودمان عقب‌نشینی کنیم و تا جایی که مکان دارد باید از حق خودمان دفاع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmpjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گروه ما با حضور استقلال، العین و الهلال فراتر از مرگ است