تاریخ انتشار: 1398/10/30 20:28
کد خبر: 73888

همه در انتظار انتخاب عضو جدید هیئت پرسپولیس

وزارت ورزش و جوانان هنوز اقدام به انتخاب عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نکرده و جلسات بدون حضور ایرج عرب پیگیری می‌شود.
همه در انتظار انتخاب عضو جدید هیئت پرسپولیس

ایرج عرب در حالی که پرسپولیسی‌ها نیازمند مذاکره جدی با یحیی گل‌محمدی و فسخ قرارداد با گابریل کالدرون بودند، به‌خاطر اختلاف‌نظر با دو عضو دیگر از هیئت مدیره باشگاه کنار کشید و استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان داد تا در موردش تصمیم‌گیری شود. حالا جلسات بدون حضور عرب پیگیری می‌شود و البته این امر، غیرقانونی است زیرا طبق قانون تجارت، اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی حتماً باید تعداد فرد باشد تا در زمان رأی‌گیری بر سر مسائل مختلف، به یک اجماع کلی برسند، اما پرسپولیسی‌ها که همچنان یک شرکت «زیان‌ده» دولتی به‌حساب می‌آیند، خود را از این قاعده مستثنی می‌بینند و هنوز وزارت ورزش و جوانان اقدام به انتخاب عضو جدید نکرده است.

البته محمدحسن انصاری‌فرد امید زیادی داشت که به‌عنوان عضو پنجم، وارد هیئت مدیره شود، اما شنیدیم زمانی که قرار شد او به‌عنوان مدیرعامل به پرسپولیس بیاید، با انصاری‌فرد صحبت کردند و به او گفتند قرار نیست در هیئت مدیره وارد شود و این مدیر هم موضوع را پذیرفت. حالا هم موضوع با گذشته تفاوتی ندارد و طبق همان قول و قرار قبلی، شانس انصاری‌فرد بسیار کم است. بحث چند نفر دیگر هم مطرح بود و حتی پای علی پروین به‌عنوان یکی از گزینه‌ها به میان آمد ولی همچنان خبری از انتخاب عضو جدید نیست و همه باید منتظر بمانند.

گفتنی است در این مدت، باشگاه پرسپولیس از قرارداد با کالدرون عبور کرد و این قرارداد به‌صورت یک‌طرفه توسط مربی آرژانتینی فسخ شد. سپس بحث قرارداد با یحیی گل‌محمدی به میان آمد که باشگاه توانست با هر ترفند و ریخت و پاشی که بود، یحیی را از شهرخودرو به نیمکت سرخ‌ها اضافه کند. عقد قرارداد با کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس به‌همراه پرداخت ۵ درصد از قرارداد اعضای تیم، برخی از اقداماتی بود که هیئت مدیره باشگاه با یک عضو کمتر انجام داد و از وقتی ایرج عرب جدا شده، تا امروز ۵ جلسه رسمی را از دست داده‌اند.

یکی از نزدیکان به باشگاه در این خصوص به ما گفت: «از سوی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه اعلام شده به زودی نفر پنجم را انتخاب می‌کنند. نمی‌دانیم آیا این فرد، انصاری‌فرد است یا نه، اما همه باید منتظر تصمیم نهایی وزیر باشیم. البته به‌خاطر مسائل اخیر، سر او شلوغ است ولی نباید امیدمان را از دست بدهیم. قطعاً وقتی وارد بازی‌ها شویم، جلسات نظم بیشتری می‌گیرد، اما باشگاه نیاز به نفر پنجم دارد که بتواند با مدیرعامل و هیئت مدیره هماهنگ باشد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8dyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی سید جلال از مردی که زیرآبش را پیش کالدرون زد!