تاریخ انتشار: 1398/11/01 18:05
کد خبر: 73799

انتقادات از پاتوسی منطقی نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه از وی برنامه‌ای برای حضور در تیم ملی خواسته نشده است، گفت: متاسفانه ایران در کنفدراسیون آسیا و فیفا قدرت ندارد.
انتقادات از پاتوسی منطقی نیست

به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از اتمام دیدار تدارکاتی تیم فوتبال فولاد  مقابل تیم شهدای دوکوهه گفت: ما قرار بود تمریناتمان را بعد از ۱۱ روز استراحت شروع کنیم که با توجه به برنامه اعلام شده، متاسفانه مجبور شدیم آن را تغییر بدهیم. برنامه خود را برای نیم فصل دو تا سه بار با توجه به شرایط سازمان لیگ تغییر دادیم.

وی درباره بازیکنان جدید فولاد یادآور شد: آنها از تعطیلی برگشته بودند و شرایط مسابقه نداشتند. مجبوریم در این دو سه هفته آنها را آماده کنیم تا حدود هفته هجدهم یا نوزدهم صد درصد آماده باشند و تمام توانشان را به کار بگیرند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره صحبت‌ها و انتقادات به وضعیت آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی فولاد تصریح کرد: درباره صحبت های غیر منطقی نظری ندارم. پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران بوده و شناخت کافی از او داشتیم. حتی از شرایطی که در امارات داشته باخبر هستم و با اطلاع کامل او را جذب کردیم. اینکه از نظر بدنی آماده نباشد طبیعی است ولی بازیکن باکیفیتی است و در پست او نیاز به جذب بازیکن داشتیم. از باشگاه تشکر می کنم برای اینکه در رقابت با چند تیم توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

نکونام ادامه داد: در نیم فصل یار گرفتن خیلی سخت است. اما با توجه به نیازمان به جذب بازیکن کلیدی در چند پست اقدام کردیم. برای من مهم نیست که بازیکن اسمی یا فوق ستاره بگیرم. فقط بازیکنی می خواهم که زحمت بکشد و با تمام وجود برای فولاد بازی کند.

سرمربی فولاد در خصوص تعویق بازی با استقلال گفت: تاریخ جدیدی اعلام نشده است اما هر موقع بگویند، آمادگی کامل داریم.

نکونام در مورد سرمربیگری تیم ملی گفت: از من که برنامه ای نخواسته بودند. من اطلاع ندارم که آقای دایی سرمربی شده است یا نه، اما هرکس که سرمربی بشود، برایش آرزوی موفقیت می کنم چون هرجایی که باشم، دوست دارم کشورم موفق باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد سلب میزبانی از تیم های ایرانی در آسیا اظهار داشت: ما که خودمان در آسیا حضور نداریم اما می دانم که ایران هیچ زور و قدرتی در کنفدراسیون آسیا یا فیفا ندارد. تا موقعی که قدرت نداشته باشیم، همین اتفاقات می افتد. اینکه ما فقط بخواهیم لیگ داخلی را برگزار کنیم، کاملا همه تیم ها را بی انگیزه می کند. ما بازیکنان و مربیان همه تلاشمان این است که به عرصه بین المللی برسیم و خودمان را نشان دهیم. اگر این فرصت از ما گرفته شود، فوتبال ایران از جمله تیم ملی ضرر می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jrqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نکونام: اگر قرار باشد فردا هم با استقلال بازی کنیم این کار را انجام می‌دهیم!