تاریخ انتشار: 1398/11/02 15:01
کد خبر: 73693

استقلال برای اشخاص نیست/ نوری چه کاره است که در مورد من اظهار نظر می کند؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:نوری چه کاره است که با یک یا دو سال بازی در استقلال علیه من و مدیران باشگاه صحبت می‌کند؟
استقلال برای اشخاص نیست/ نوری چه کاره است که در مورد من اظهار نظر می کند؟

عبدالرضا موسوی در خصوص شایعاتی که پیرامون اختلاف وی و اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شده است اظهار داشت: این مطالب در صفحات مجازی به راه افتاده ولی اصلا صحت ندارد. نمی‌دانم چرا این شیطنت‌ها صورت می‌گیرد و پشت پرده اش چیست ولی در هر صورت این اخبار کذب است و من هیچ اختلافی با هیچ‌کدام از اعضای محترم ندارم.

وی افزود: در مورد حکم بنده هم خود آقای وزیر گفت اول باید مجمع تشکیل شود و سپس حکم صادر شود.من هم همین جا اعلام می‌کنم عجله‌ای برای حکم ندارم و برای رضای خدا در حال کمک به مجموعه باشگاه استقلال هستم. مطمئنا چه در اینجا باشم یا نباشم از این کمک دریغ نخواهم کرد. 

موسوی در خصوص اظهار نظر محمد نوری مبنی برا اینکه وی اول حکم حضورش در هیات مدیره را بگیرد و بعد مصاحبه کند گفت:نوری دیگر چه کسی است؟ او چه کاره است که در مورد من چنین اظهار نظری انجام داده است. قرار نیست کسی که یک سال یا نهایتا 2 سال در استقلال بازی کرده در مورد مدیران باشگاه اظهار نظر کند. آیا او واقعا فکر کرده چون یکی دو سال برای استقلال بازی کرده می‌تواند چنین حرفی بزند؟ من از این رفتار متاسف هستم و اصلا چنین فردی را حساب نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: استقلال برای اشخاص نیست و برای مردم است. من آمده‌ام که به استقلال خدمت کنم، هر کسی می‌تواند به این باشگاه خدمت کند جلو بیاید. اگر از من خواسته شده به استقلال بیایم به این دلیل است که مدتی شاهد چالش‌های اجتماعی وجود داشت و من هم وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک خدمتگذار قدمی بردارم و به این باشگاه کمک کنم.

موسوی در پاسخ به این سوال که ظاهرا تا امروز حدود 6 میلیارد تومان به استقلال کمک کرده است گفت: استقلال توان این را دارد که خودش پول بسازد، فقط در این راستا مدیر می‌خواهد. باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که می‌تواند درآمدسازی داشته باشد نه اینکه به کمک من نیاز داشته باشد. تاکید می‌کنم من اگر در حال کمک به استقلال هستم مقطعی است چون خواستم تیم از بحران خارج شود. من برای درآمدزایی در استقلال برنامه و طرح دارم و قطعا کمک می‌کنم این طرح‌ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: استقلال باشگاه کوچکی نیست که درگیر زمین تمرین و خوابگاه و اینگونه مسائل باشد. ما باید باشگاه را به سمت تجاری شدن ببریم.مطمئنا من سعی می‌کنم در چارچوب قانون شرایط را اصلاح کنم و اگر در این بین هر شخصی می‌تواند کمک کند خودش قدم جلو بگذارد. 

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه ظاهرا قرار است استقلال با میزبانی وی راهی کیش شود گفت: مجیدی با من تماس گرفت و خواست که تیم به کیش برود من هم گفتم اگر باشگاه مشکلی نداشته باشد حاضر هستم هر کاری در این زمینه انجام بدهم. زمین کیش هم آماده شده و مشکلی ندارد. اگر مجموعه باشگاه مشکلی نداشته باشند ما در خدمت هستیم تا تیم در آنجا اردو بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlxdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراماچونی تاوان کارش را خواهد داد/ استقلال باید از او شکایت کند