تاریخ انتشار: 1398/11/04 18:08
کد خبر: 73512

بازیکنان استقلال: کارگر فرودگاه پرسپولیسی بود!

حرکت زشت یکی از کارگران فرودگاه مهرآباد به یکی از سوژه‌های جنجالی فوتبال ایران بدل شده است.
بازیکنان استقلال: کارگر فرودگاه پرسپولیسی بود!

یکی از کارکنان فرودگاه مهرآباد به شیخ دیاباته پشت پا انداخت و فیلم این رفتار ناشایست در فضای مجازی و رسانه‌ای دست به دست شد.

بازیکنان استقلال که شاهد رفتار ناشایست هموطن خود نسبت به یک بازیکن خارجی بودند، از دیاباته دل‌جویی کردند و با صحبت‌های خود، اتفاق رخ داده را از دلش در آوردند. آنها می‌گویند احتمالا آن کارگر پرسپولیسی بوده و خواسته شیطنت کند که حتما باید با او برخورد شود، اما این کار‌ها با یک خارجی خیلی زشت است و پیامد‌های منفی زیادی دارد.

اگر دیپلماسی ورزشی قدرتمندی وجود داشت، قطعا اجازه نمی‌داد استقلال برای بازی در پلی‌آف آسیا راهی امارات شود و این همه سختی و حاشیه را تحمل کند. با این حال، مازیار ناظمی مدیر اطلاع رسانی وزارت ورزش گفته خودمان خواستیم در امارات بازی کنیم، چون آنجا تماشاگران ایرانی بیشتر هستند. این در حالی است که هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ما چنین درخواستی از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم.

استقلال در صورت پیروزی مقابل الکویت کویت باید در قطر به مصاف الریان برود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز زمان بازی بعدی استقلال در آسیا را اعلام نکرده، اما شنیده می‌شود به احتمال زیاد، این بازی چهارشنبه آینده یعنی ۹ بهمن‌ماه در قطر برنامه‌ریزی شود.

استقلالی‌ها اگر الریان را شکست بدهند، وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lolx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: اجازه نمی‌دهم شارلاتان‌ها اطراف استقلال باشند!