تاریخ انتشار: 1398/11/04 19:04
کد خبر: 73505

مجیدی سرمایه باشگاه است اما در دوران سختی به استقلال آمد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان، دربی و دیدار با سپاهان در جام حذفی نشان می‌دهد مجیدی چه راه دشواری دارد.
مجیدی سرمایه باشگاه است اما در دوران سختی به استقلال آمد

حسن یوسفی در ارتباط با آینده تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی اظهار داشت: مجیدی محبوب هواداران، بازیکنان و سرمایه استقلال است. او برای استقلال در زمانی که بازیکن بود، اینقدر خوب کار کرد که همه منتظر بازگشت او به این تیم بودند. درست است که همه استقلالی‌ها دوست داشتند او به این تیم بازگردد، اما حالا مجیدی در زمان سختی به استقلال آمده است.

وی در خصوص عملکرد استراماچونی در استقلال، تصریح کرد: استراماچونی با عملکرد خوبی که داشت، هم بین هوادارن محبوب شد و هم انتظارات را بالا برد. از طرف دیگر مجیدی بازی‌های سختی پیش‌رو دارد. او در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید ابتدا به مصاف الکویت برود. در صورت پیروزی هم باید با الریان دیدار کند. این دو دیدار سخت هستند که متاسفانه استقلال هم نمی‌تواند از حمایت هوادارنش در این دو مسابقه بهره ببرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: در لیگ برتر هم شاگردان مجیدی باید در دیدار حساس دربی به میدان بروند. در جام حذفی هم کار برای استقلال دشوار است و این تیم باید با سپاهان پیکار کند. با همه این سختی‌ها، مجیدی اگر بتواند بین بازیکنان هماهنگی به وجود بیاورد، با توجه به اینکه تیم پرمهره‌ای در اختیار دارد، موفق خواهد شد. او در خط حمله ۴ مهاجم دارد، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و امیرارسلان مطهری هم که به تازگی به آن‌ها ملحق شد.

یوسفی گفت: تیم بزرگی مثل استقلال باید همیشه ۴ مهاجم داشته باشد که در وضعیت‌های مختلف بتواند از آن‌ها استفاده کند. البته به هر حال ۲ مهاجم باید مقاطعی را روی نیمکت بنشینند که امیدوارم این موضوع برای مجیدی مشکل‌ساز نشود.

وی در پایان درباره اینکه مجیدی اجازه رفتن تبریزی را نداد و مطهری را هم جذب کرد، خاطرنشان کرد: به هر حال ممکن است در طول مسابقات یک مهاجم مصدوم یا محروم شود و باید روی نیمکت جایگزین داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avwok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاخیر در آخرین تمرین استقلال در امارات