تاریخ انتشار: 1398/11/05 11:22
کد خبر: 73443

11 بازیکن احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی

بازیکنان جدید سپاهان شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی اولین بازی نیم فصل دوم این تیم دارند.
11 بازیکن احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی

سپاهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر که به نوعی نخستین دیدار این تیم در نیم فصل دوم و بعد از پایان تعطیلات زمستانی محسوب می‌شود عصر امروز در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

سپاهانی‌ها یکی از تیم‌های فعال پنجره زمستانی بودند و با جذب 4 بازیکن و خروج نام 4 بازیکن دیگر تغییراتی در جمع نفرات خود اعمال کرده و با توجه به شرایط بازی امروز احتمالا تعدادی از این نفرات در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

در دروازه مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم که عملکرد خوبی در نیم فصل نخست داشت و توانست رکورد گل نخوردن در دقایق متوالی در تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد و امید زیادی دارد تا در پایان فصل کمترین آمار گل خورده را به نام خودش ثبت کند.

در خط دفاع گولسیانی مثل همیشه حضور ثابتی دارد. بعد از مصدومیت طولانی مدت پورقاز و خروج نامش از فهرست سپاهان، محمد طیبی خرید جدید این تیم است که امروز در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. در سمت راست خط دفاع محمد ایرانپوریان مثل همیشه مصدوم است و گزینه احتمالی حضور در این پست مرتضی منصوری خواهد بود. در سمت چپ هم با وجود شایان مصلح، سعید آقایی و مهدی ترکمان شاهد یک ترافیک جالب هستیم که شانس آقایی بیشتر از سایرین است.

در خط هافبک دفاعی مهدی کیانی در دیدار امروز محروم است و محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی او انتقال امید نورافکن به یک خط عقب‌تر است. امید که معمولاً به عنوان هافبک میانی در ترکیب سپاهان به میدان خواهد رفت باید امروز جای خالی کاپیتان کیانی را پر کند.

با انتقال نورافکن به یک خط عقب‌تر، زوج هافبک‌های میانی و رو به جلوی طلایی‌پوشان هم دستخوش تغییر خواهد شد. محمدرضا حسینی و ولادیمیر کومان از گزینه‌های حضور در این پست هستند که در این میان حسینی توانایی حضور در پست وینگر را هم دارد. سروش رفیعی، خرید جدید سپاهان هم گزینه مناسبی در این پست خواهد بود که 2 نفر از میان این 3 نفر در پست هافبک به میدان خواهند رفت و احتمال زیاد روی زوج کومان - رفیعی خواهد بود.

اگر چینش خط هافبک به صورتی که گفته شد باشد، حسینی به عنوان وینگر راست و کی‌روش استنی و شهباززاده در پست‌های مهاجم نوک و وینگر چپ به میدان خواهند رفت. محمد محبی هم شانس حضور در ترکیب را دارد.

نکته قابل توجه عدم حضور محسن الغسانی عمانی در جمع طلایی‌پوشان است. آخرین خرید سپاهانی‌ها هنوز ITC خود را نگرفته و قراردادش ثبت نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdjkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان-ماشین سازی/ تیم قلعه‌نویی باز هم برد پرگل می‌خواهد؟

یادداشت؛ اختلال در مغز معقول فوتبال ایران
پنجه‌ی اتهام، تبانی و فساد بر صورت لیگ