تاریخ انتشار: 1398/11/05 11:40
کد خبر: 73441

حالا که فرهاد روی نیمکت استقلال نشسته حتی منتقدان او هم باید حمایت کنند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حالا که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده، همه استقلالیها باید از او حمایت کنند.
حالا که فرهاد روی نیمکت استقلال نشسته حتی منتقدان او هم باید حمایت کنند!

سعید لطفی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: درست یا اشتباه، فرهاد مجیدی از سوی باشگاه به عنوان سرمربی استقلال معرفی شده و حالا که فرهاد روی این نیمکت نشسته حتی منتقدان او هم باید حمایت کنند. در این مقطع هر فردی که دغدغه استقلال را دارد و خودش را حامی این تیم می‌داند باید از مجیدی حمایت کند تا در نهایت تیم موفق شود.

وی افزود: مجیدی الان فقط خودش نیست. او نماینده یک نسل جدید از مربیان است و اگر خدای ناکرده در استقلال نتیجه نگیرد، بعد از آن مدیران دیگر در تیم‌های بزرگ به مربیان جوان اعتماد نخواهند کرد و باز هم اتوماتیک به سمت مربیان خارجی و گران قیمت خواهند رفت.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: در صورت موفقیت فرهاد مجیدی، راه برای هم نسلی‌های او باز خواهد شد و بعد از آن بیشتر شاهد حضور مربیان ایرانی و جوان روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی خواهیم بود.

لطفی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: واقعیت این است که عملکرد باشگاه در نقل  و انتقالات ضعیف بود. تیم تنها یک بازیکن گرفت که آن هم در خط حمله بود. جایی که ما کمترین مشکل را داشتیم. اما در پست هایی که برای ترمیم و تقویت به بازیکن نیاز بود، هیچ بازیکنی جذب نشد تا مشکلات در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: باشگاه باید از سهمیه‌های آزادی که در اختیار دارد هوشمندانه بهره ببرد و یکی دو بازیکن با اولویت‌های بالا جذب کند تا نقاط ضعف برای نیم فصل دوم تقویت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9wba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق انجام شد ؛ دو بازیکن خارجی در راه استقلال