تاریخ انتشار: 1398/11/06 13:36
کد خبر: 73316

دفاع استقلال هنوز کار دارد

استقلال با وجود تمرینات نامنظم و بلاتکلیفی روزهای اخیر که روی روحیه تیم تأثیر منفی گذاشته بود، مقابل الکویت به دردسر نیفتاد و توانست به برتری سه بر صفر برسد.
دفاع استقلال هنوز کار دارد

اختلاف سطح دو تیم بیشتر از آن بود که تیم کویتی بختی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد. با وجود این برد پرگل، استقلال از آمادگی نیم‌فصل اول لیگ برتر فاصله داشت. از آخرین بازی رسمی آبی‌پوشان 37 روز می‌گذشت و طبیعی بود که آنها از شرایط مسابقه دور شده باشند. ریتم بازی استقلال در نیمه اول به وضوح کند بود، ولی در نیمه دوم مطابق انتظار بالاتر رفت. بازی با الکویت در واقع یک دستگرمی به موقع برای تیم فرهاد مجیدی بود تا برای بازی حساس با الریان آماده شود.

تیم قطری شرایط خیلی بهتری از الکویت دارد و کادر فنی استقلال در همین زمان کم باید بتواند مشکلاتی که در این بازی دیده شد را برطرف کند. استقلال هرچند در این بازی گلی نخورد، ولی مدافعان این تیم چند بار مرتکب اشتباهات ناشیانه شدند. دانشگر مقابل بیسمارک، مهاجم سریع برزیلی به دردسر افتاد و چند بار جا ماند. طاهرخانی جوان هم در سمت چپ دفاع نمایش مطمئنی نداشت.

 عارف غلامی و سیاوش یزدانی به بازی الریان نمی‌رسند و کادر فنی استقلال در همین زمان کم باید روی هماهنگی بیشتر مدافعانش کار کند. الریان در خط حمله مهاجمان خطرناکی مثل یاسین براهیمی و سباستین سوریا دارد که در صورت اشتباه مقابل آنها استقلال تاوان سختی می‌پردازد.

اگر مجیدی بتواند ساختار دفاعی تیمش را ترمیم و تقویت کند، استقلال سه‌شنبه بخت خوبی برای پیروزی در دوحه خواهد داشت. خط جلوی استقلال با دیاباته آماده وضعیت خوبی دارد و دفاع الریان که در هرکدام از دو بازی اخیرش 4 گل خورده، نمی‌تواند مقابل حملات استقلال مقاومت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8wyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی های پایتخت و سفری پرماجرای به دوحه