تاریخ انتشار: 1398/11/06 17:41
کد خبر: 73282

هواداران تبریزی به خبرنگاران هم رحم نکردند!

پس از پرتاب سنگ از سوی تماشاگران تیم فوتبال تراکتور، جو بدی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد.
هواداران تبریزی به خبرنگاران هم رحم نکردند!

هواداران تبریزی قبل از مسابقه با پرسپولیس از جایگاه 10 درصدی‌شان در ورزشگاه ناراضی بودند. بعد از دقایقی از بازی با خواسته آنها موافقت شد و جایگاه بیشتری به این دسته از تماشاگران تبریزی اختصاص داده شد اما این امر کافی نبود تا اینکه بعد از گل پرسپولیس آنها شروع به پرتاب سنگ به سمت تماشاگران پرسپولیس کردند.

باران سنگ بود به یک باره از سوی تماشاگران تبریزی مشاهده شد و برخی تماشاگران که با فرزندان خود به ورزشگاه آمده بودند سعی کردند سکوها را به سرعت ترک کنند.

هواداران پرسپولیس سنگ‌هایی که به سوی آنها پرتاب می‌شد را به سمت تبریزی‌ها برمی‌گرداندند تا صحنه‌های زشت همراه با الفاظ رکیک را در ورزشگاه شاهد باشیم. تماشاگران تبریزی حتی به جایگاه خبرنگاران هم رحم نکرده و با سنگ‌های بزرگی که به سمت این جایگاه پرتاب می‌کردند خبرنگاران را فراری دادند.

ماموران یگان ویژه کمی دیر اما در نهایت وارد عمل شده و به حضور در میان تماشاگران تبریزی سعی کردند جو ورزشگاه را آرام کنند اما همچنان سنگ‌های بزرگی از میان تماشاگران تبریزی به سمت سکوهای مجاور فرود آمد و چند هوادار نیز دچار مصدومیت شدند. بعد از گذشت دقایقی تعداد ماموران یگان ویژه چند برابر شد تا جو متشنج ورزشگاه یا بهتر است بگوییم میدان جنگ پایان داده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdwdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه هواداران تبریزی به سرخ ها؛ پرسپولیس به شهر ما خوش آمدی!