تاریخ انتشار: 1398/11/06 17:45
کد خبر: 73280

پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور راهی رختکن شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور راهی رختکن شد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آغاز شد. در نیمه نخست این دیدار پرسپولیس با گل دقیقه 9 علی علیپور موفق شد به پیروزی یک بر صفر دست یابد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا.

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری.

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه یک: مهدی تیکدری‌نژاد، مدافع تراکتور به دلیل خطا روی وحید امیری در نزدیکی محوطه جریمه تیمش با کارت زرد محمدرضا اکبریان روبه‌رو شد.

دقیقه 3: سانتر مهدی ترابی پس از عبور از روی سر همه بازیکنان به کمال کامیابی‌نیا رسید، اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 4: ضربه ساسان انصاری مهاجم تراکتور از درون محوطه جریمه راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد.

دقیقه 7: مهدی ترابی به دلیل خطا بر روی احسان حاج صفی در زمین پرسپولیس، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 9: علی علیپور روی یک حمله تند و تیز روی پاس وحید امیری در موقعیت خوبی قرار گرفت و پس از استپ سینه توپ را از بالای سر رشید مظاهری تبدیل به گل کرد.

دقیقه 21: فرصت دیگری برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد که توپ ارسالی روی دروازه می‌توانست خطرساز باشد، اما در نهایت این توپ راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 36: شجاع خلیل‌زاده پس از خطایی که روی ساسان انصاری انجام داد، نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و با اشکان دژاگه نیز درگیر شد تا با کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 37: ارسال احسان حاج‌صفی روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس، ضربه سر ایمان سلیمی را به دنبال داشت که علیرضا بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به دلیل اعتراض‌های متوالی به داور مسابقه، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 1+45: رضا اسدی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+45: ساکت الهامی، سرمربی تراکتور با توصیه داور چهارم از سوی اکبریان اخراج شد که این مسئله اعتراض تراکتوری‌ها را به دنبال داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7w7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت‌تریک تساوی‌های پرسپولیس با توقف برابر تراکتورسازی