تاریخ انتشار: 1398/11/06 21:05
کد خبر: 73240

ستاره پرسپولیس در فرم ایده آل؛ امیری بازهم گل کاشت!

پیروزی مقابل تراکتورسازی فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز رساند. فاصله‌ای که حاشیه امنیت پرسپولیس در کورس قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس گل‌محمدی در اولین بازی با سرمربی جدیدش، یک چهره ویژه در زمین داشت. وحید امیری که گل اول را ساخت و گل دوم را زد و در جریان بازی هم، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود.
ستاره پرسپولیس در فرم ایده آل؛ امیری بازهم گل کاشت!

پرسپولیس امروز، مالکیت خیلی کمتری از حریفش داشت. با این حال طبق آمار متریکا، وحید امیری با 38 لمس توپ توانست فعال‌ترین بازیکن تیمش باشد. او یکی از سه شوت داخل چارچوب پرسپولیس را زد و یکی از سه پاس کلیدی این تیم را هم به دیگر بازیکنان داد. هم شوت داخل چارچوب و هم پاس کلیدی او، تبدیل به گل‌های پرسپولیس شدند.

جالب اینکه وحید، در دفاع هم جزو بهترین‌های پرسپولیس بوده است. بیشتر حملات تراکتورسازی در این مسابقه، از سمت چپ طراحی می‌شدند. محمد انصاری دفاع چپ پرسپولیس با 6 عملکرد دفاعی، فعال‌ترین بازیکن این تیم در دفاع بود و بعد از او، وحید امیری با 5 عملکرد دفاعی در رده دوم قرار گرفت.

فرم فوق العاده امیری، باعث شده او در 5 بازی از 6 بازی اخیر پرسپولیس، حداقل یک گل یا پاس گل داشته باشد. هفته سیزدهم مقابل ذوب آهن و هفته چهاردهم مقابل گل‌گهر، امیری پاس گل داد. هفته پانزدهم مقابل سایپا، گل زد و هفته شانزدهم، نتوانست تاثیر مستقیمی در نتیجه داشته باشد. در بازی عقب افتاده با نساجی هم امیری، تک گل پرسپولیس را زد و امروز، با یک گل و یک پاس گل جای پرسپولیس در صدر جدول را محکم کرد. با فرم عالی ترابی و امیری، پرسپولیس می‌تواند بیشتر از همیشه، به چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر امیدوار باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8wbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غوغای مرد مورد اعتماد کالدرون