تاریخ انتشار: 1398/11/07 14:50
کد خبر: 73142

آمادگی کامل تیم قطری برای مصاف با استقلال

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف الریان قطر می‌رود که برنده این بازی به مرحله گروهی مسابقات صعود خواهد کرد.
آمادگی کامل تیم قطری برای مصاف با استقلال

تیم فوتبال استقلال ایران فردا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر در ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد شهر دوحه به میدان می‌رود. البته این ورزشگاه  متعلق به باشگاه السد قطر است اما به دلیل بازسازی ورزشگاه الریان برای جام جهانی ۲۰۲۰، بازی در ورزشگاه السد برگزار خواهد شد.

الریان در حال حاضر با ۲۸ امتیاز پس از السد، تیم دوم جدول لیگ ستارگان قطر است. این تیم در دو بازی اخیر خود مقابل الغرافه با نتیجه ۴ بر ۲ و مقابل السد با نتیجه ۴ بر یک شکست خورده است اما با این حال نباید این تیم چند ملیتی را دست‌کم گرفت، چون از مهره‌های بسیار کلیدی بهره می‌برد.

الریان با ۱۳ گل خورده، دومین خط دفاع برتر لیگ قطر است. آن‌ها درون دروازه از «عمر باری» ۳۳ ساله استفاده می‌کنند که دروازه‌بان باتجربه‌ای است. در خط دفاع هم می‌توان به گابریل مرکادو ملی‌پوش سابق تیم ملی آرژانتین اشاره کرد که از گران قیمت‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آید.

شاید نقطه قوت الریان خط هافبک و حمله این تیم است که از بازیکنانی، چون رودریگو تاباتا، کو میونگ جین کره‌ای، عبدالعزیز حاتم و در این دو منطقه توپ می‌زنند. آنها از مهاجمان گلزنی چون سباستین سوریا و یاسین براهیمی استفاده می‌کنند. براهیمی در حال حاضر با ۱۰ گل زده، سومین گلزن برتر لیگ ستارگان قطر است که مدافعان استقلال قطعا روز سختی در مقابل او خواهند داشت. نکته جالب درباره این بازیکن، رقم قراردادش است زیرا قرارداد او به تنهایی بیشتر از رقم قرارداد کل بازیکنان تیم استقلال محاسبه می‌شود.

استقلال و الریان تاکنون ۸ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۵ بازی را استقلال برده، ۲ بازی مساوی و یک بازی هم با شکست آبی‌پوشان به پایان رسیده است. قطعا استقلال فردا (سه‌شنبه) بازی بسیار مشکلی پیش‌رو دارد. با اینکه خط دفاع الریان نقطه ضعف این تیم به حساب می‌آید، اما آنها در خط حمله تیم قدرتمندی هستند و می‌توانند استقلال را به دردسر بیاندازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rozxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ کسی نمی‌تواند برد الکویت را به حساب خودش بنویسد