تاریخ انتشار: 1398/11/07 18:38
کد خبر: 73118

ستاره الریان برای استقلال دردسرساز می شود!

پیشکسوت تیم استقلال گفت: باتوجه با سیستم ۲-۵-۳ استقلال، باید بازیکنان تیم ستاره‌هایی مثل تاباتا را مهار کنند تا مشکل‌ساز نشوند.
ستاره الریان برای استقلال دردسرساز می شود!

علی لطیفی در مورد شرایط استقلال پیش از بازی فردا با الریان قطر اظهار داشت: من نگران مسائل فنی نیستم، چون استقلال مقابل الکویت بسیار خوب بازی کرد، اما به نظر من مشکل اصلی این تیم نداشتن ریکاوری مناسب است. کاش مدیران استقلال رایزنی می‌کردند تا زمان بازی را عوض می‌کردند. الان در فوتبال روز دنیا، ریکاوری مسئله مهمی است که استقلال برای این بازی، ریکاوری مناسبی نداشته است و این عامل کمی نگران کننده است و احتمالا روی وضعیت جسمانی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: الکویت تیم شاخصی نبود و قابل پیش‌بینی بود که استقلال می‌تواند از سد این تیم بگذرد، اما الریان کاملا متفاوت است این تیم بازیکنان خارجی زیادی دارد که تاباتا مهمترین ستاره این تیم است و باتوجه با سیستم ۲-۵-۳ استقلال باید بازیکنان تیم، ستاره‌هایی مثل تاباتا را مهار کنند تا مشکل‌ساز نشوند.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: تیم‌های عربی ستاره‌محور هستند و مهمترین وظیفه بازیکنان باید مهار این بازیکنان باشند تا نتوانند توانایی خود را در زمین به اجرا بگذارند، با توجه به سابقه و تجربه مجیدی در تیم‌های عربی، قطعا برنامه ویژه‌ای برای مهار ستارگان الریان دارد.

وی در پایان با اشاره به خط حمله استقلال گفت: توقع ما از زوج دیاباته و قائدی این است که از حداقل‌ترین موقعیت‌ها گل بسازند، چون مهاجمان دو تیم نقش مهمی در این بازی خواهند داشت. به نظر من دیاباته بهترین مهاجمی است که وارد کشورمان شده و او در کنار قائدی زوج خوبی را تشکیل داده‌اند که امیدوارم فردا روز خوب آنها باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roz6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله شدید استقلالی سابق به کارلوس کی روش