تاریخ انتشار: 1398/11/07 21:01
کد خبر: 73096

علیپور بازیکن حرفه‌ای است و حاشیه سازی نمی‌کند

علیرضا اشرف گفت: نسبت به بازی های قبلی در دیدار اخیر پرسپولیس با تراکتو اتفاق بدی رخ نداد.
 علیپور بازیکن حرفه‌ای است و حاشیه سازی نمی‌کند

علیرضا اشرف  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور بیان کرد: تیم ما روز گذشته در آغاز نیم فصل دوم برد خوب و روحیه بخشی را با حضور هواداران مان کسب کردیم. جلسه امروز (دوشنبه) هم با حضور اعضای کمیته انضباطی و مدیران عامل ۲ باشگاه برگزار شد که در آن اتفاق‌های بازی روز گذشته بررسی شد. فکر می‌کنم نسبت به بازی‌های جنجالی قبلی در این دیدار چندان اتفاق بدی رخ نداد، اما بازهم مسئولان کمیته انضباطی روی انجام قوانین بازی به شکل درستی تاکید کردند تا از این به بعد شاهد همین درگیری‌های کوچکی که در بازی پرسپولیس با تراکتور رخ داد نباشیم.

او درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس گفت: آنتونی استوکس امروز وارد ایران شد و فکر می‌کنم فهرست پرسپولیس در حال تکمیل است. درخواست هواداران برای جذب مهاجم خارجی انجام شد و امیدوارم استوکس که رزومه خوبی دارد بتواند به تیم مان کمک کند. در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان وضعیت خوبی داریم.

مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه دلخوری علی علیپور در اردوی پیش از بازی تراکتور گفت: در هتل به هیچ وجه اتفاق خاصی نیفتاده و شایعه‌ای بود که در فضای مجازی به وجود آمد. علی علیپور بازیکنی حرفه‌ای است و چنین مسائلی را مطرح نمی‌کند. در بازی هم که انگیزه اش را با گلی که به ثمر رساند و در تاریخ این رقابت‌ها ۵۰ گله شد، نشان داد.

او درباره مشکلات مالیاتی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: این مشکل و دغدغه تمام بازیکنان ایرانی است که با نظر مساعد مسئولان فدراسیون و سازمان امور مالیاتی قابل حل است. فوتبالیست‌های ما در بسیاری از مواقع از لحاظ مالی به حق خود نمی‌رسند و پرونده‌های زیادی در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت وجود دارد. بازیکن و مربی خارجی با شکایت به فیفا می‌توانند حق خود را بگیرند، اما ایرانی‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zjy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره پیراهن استوکس در پرسپولیس مشخص شد