تاریخ انتشار: 1398/11/08 13:32
کد خبر: 73017

قلعه نویی به طور جدی گزینه مربیگری تیم ملی است؟

آیا امیر قلعه نویی به طور جدی گزینه مربیگری تیم ملی است؟ تابش در این باره گفته فدراسیون فوتبال با وی در خصوص حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی مذاکره کرده است.
 قلعه نویی به طور جدی گزینه مربیگری تیم ملی است؟

حالا عبدالکاظم طالقانی یکی از اعضای هیات رییسه این خبر را تایید می کند اما می گوید نمی داند چه کسی از فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان و شخص تابش صحبت کرده است. طالقانی به دقیق دراین باره گفته است:« اینکه چه کسی از مسوولان فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان اصفهان درباره حضور امیر قلعه‌ نویی تماس گرفته است را نمی‌دانم و سخنگوی فدراسیون فوتبال باید به این سوال پاسخ دهد.»

مربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی؟ عبدالکاظم طالقانی که در این باره با خبرنگار ایرنا صحبت می کرد، گفت:«همان‌طور که پیش از این هم مطرح کرده‌ایم به احتمال زیاد سرمربی آینده تیم ملی ایرانی است و طی روزهای آینده همه چیز نهایی خواهد شد.»

پیش تر تابش – مدیرعامل باشگاه سپاهان گفته بود برای اینکه قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود تماس‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان صورت گرفت و مذاکرات مختصری انجام شد.

اشاره تابش به مذاکرات مختصر بدین معنی است که هنوز حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی نهایی نشده است. اما می توان گفت امیر قلعه نویی به تیم ملی نزدیک شده است. به خصوص که علی دایی به خاطر مصاحبه ای که فصل گذشته علیه مدیر عامل باشگاه سایپا داشته برای حضور در تیم ملی با مشکل مواجه شده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال دیشب در برنامه فوتبال برتر گفت حداکثر تا سه شنبه هفته آینده مربی تیم ملی مشخص خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9xyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی:در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی‌شد