تاریخ انتشار: 1398/11/08 14:49
کد خبر: 73009

در هیچ دیداری هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت!

کاپیتان نفت مسجد سلیمان پیروزی مقابل همنام آبادانی را نشانه قدرت تیمش می داند.
در هیچ دیداری هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت!

تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار خانگی موفق به شکست تیم صنعت نفت آبادان شد، در این دیدار علیزاده و سینگ برای تیم تارتار گلزنی کردند. صادق صادقی هافبک و کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان درباره این دیدار اینچنین گفت: نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم و فکر می‌کنم همه و حتی دوستان آبادانی که بازی را دیدند، می گویند حق ما برد بود. دو گل در این دیدار زدیم و هنوز هم می‌توانستیم به گل برسیم. تیم صنعت نفت آبادان موقعیت خاصی نداشت و فکر می‌کنم آنها مثل همیشه نبودند.

وی ادامه داد: شاید عده‌ای این مسأله را از شانس ما بدانند اما اصلا بحث شانس نیست، ما با برنامه بازی کردیم. نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم و تلاش بسیار کردیم تا صحبت‌های آقای تارتار را در زمین اجرا کنیم. این برد شیرین هم به مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان تقدیم می‌کنیم که تنها دلخوشی‌شان همین تیم است و این مدت حسابی پشت تیم ما بودند.

صادقی درباره تغییرات زیادی که در نیم‌فصل داشتند گفت: فکر می‌کنم شاکله اصلی تیم حفظ شده است، ما همان تیم گردن‌کلفت نیم‌فصل اول لیگ هستیم و در هیچ دیداری هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت. قطعا و قطعا برای برد در دیدارهای پیش‌رو تلاش می‌کنیم. بازی‌های ما سخت است اما هدف ما رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی است.

وی در انتها درباره دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گفت: خاطره خوبی این فصل در ورزشگاه آزادی داشتیم، استقلال تیم قدرتمندی است، برای آنها در دیدار با الریان آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه نماینده ایران هستند. در دیدار با استقلال نیز به دنبال برد خواهیم بود و قطعا کادرفنی برنامه ریزی خوبی کرده و در میدان آن را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9aed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارژ مالی شاگردان تارتار قبل از بازی با استقلال/ دریافتی مسجد سلیمانی‌ها به 60 درصد رسید