تاریخ انتشار: 1398/11/08 19:37
کد خبر: 72976

تصمیم سرنوشت ساز گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

تصمیم سرنوشت ساز گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

محمدرضا اکبریان داور بازی پرسپولیس و تراکتور به 7 بازیکن پرسپولیس در این بازی کارت زرد نشان داد. پرسپولیسی‌ها بعد از برتری مقابل تراکتور در بازی هفته‌ی هجدهم خود به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند و بعد از آن هم دربی بزرگ ایران را پیش روی خود دارند. با کارت‌هایی که پرسپولیسی‌ها مقابل تراکتور گرفتند، در حال حاضر علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی در خطر محرومیت و از دست دادن دربی قرار دارند. اگر هرکدام از این بازیکنان در دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان از داور بازی کارت زرد بگیرند، دربی هفته نوزدهم را از دست می‌دهند.

از این جمع 3 نفره شجاع خلیل‌زاده فعلا با رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم است و احتمال دارد بازی مقابل صنعت نفت را از دست بدهد. با توجه به اینکه خلیل‌زاده محرومیت تعلیقی هم دارد، در صورتی که او از سوی کمیته انضباطی با محرومیت رو به رو شود، نمی‌تواند در دربی هم بازی کند.

پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بیرانوند، رادوشوویچ آماده را در اختیار دارند که در تمام بازی‌هایی که این فصل به میدان رفته، کلین‌شیت کرده است. شجاع خلیل‌زاده هم اگر به دربی نرسد، محمد حسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوش می‌تواند جای خالی او را پر کند اما برای ترابی بازیکنی که در سطح او باشد فعلا در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد و این موضوع گل‌محمدی را با چالشی جدی روبه‌رو کرده است. باید دید یحیی برای جدال با صنعت نفت ریسک می‌کند، یا با احتیاط بازیکنان پرسپولیس را به زمین می‌فرستد تا دغدغه‌ای برای عدم حضور بازیکنان اصلی خود در بازی با استقلال نداشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n6ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم ایرلندی پرسپولیس چه زمانی مجور خود را دریافت می کند؟