تاریخ انتشار: 1398/11/08 20:27
کد خبر: 72971

تعجب سرمربی پرسپولیس از آمار عجیب شاگردانش

تیم پرسپولیس در دیدار با تراکتور شوت کمتری زد و مالکیت کمتری هم داشت اما در پایان قاطعانه پیروز شد.
تعجب سرمربی پرسپولیس از آمار عجیب شاگردانش

سرخپوشان پرسپولیس در اولین بازی رسمی با حضور یحیی گل‌محمدی تیم تراکتور را شکست دادند اما در آمار، برتری تی تی ها محسوس بود. تراکتوری ها ۱۰ شوت زدند، یعنی دو برابر پرسپولیس که البته با دقت بسیار پایینی همراه بودند.

همچنین باوجود این که سبک یحیی گل‌محمدی، حفظ توپ و تعداد بالای پاس است اما در این مورد نیز تراکتور عملکرد بهتری داشت. شاگردان الهامی ۴۶۶ پاس دادند و همچنین دقت پاس بالایی داشتند. پرسپولیسی ها اما ۲۶۴ پاس با دقت ۶۳ درصد رد و بدل کردند.

در مالکیت توپ نیز اوضاع به نفع تراکتور است. تیم تبریزی ۶۳ درصد توپ را در اختیار داشت که البته این موضوع رابطه مستقیم با گل های تیم پرسپولیس در ابتدای هر دونیمه داشت که سبب می‌شد تراکتور در موقعیت بازنده قرار بگیرد. پرسپولیس در این بازی ۳۷ درصد توپ را در اختیار داشت که این احتمالا پایین ترین مالکیت توپ این تیم در فصل جاری بوده است.

البته ارسال بالای توپ، مشخصه برتری یک تیم نیست و بیشتر نوع بازی را نشان می‌دهد اما تراکتور در این مورد هم عدد بالایی را ثبت کرد و ۴ برابر پرسپولیس سانتر داشت و پنج برابر این تیم کرنر.

با توجه به همین شرایط واکنش گل محمدی در کنار خط نیز نشان میداد که او رضایت کامل را از این شرایط ندارد و روز گذشته هم دوباره بازی را آنالیز کرد.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در دوره تحول و تغییراتی گسترده است و باید دید سرخپوشان پایتخت در ماه های آینده به چه تیمی تبدیل خواهند شد. در مقطع فعلی آنچه که برای این تیم اهمیت دارد، کسب پیروزی های متوالی و حفظ صدرنشینی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxprz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم سرنوشت ساز گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس