تاریخ انتشار: 1398/11/08 20:45
کد خبر: 72969

مدیرعامل پرسپولیس عذرخواهی کرد

مراسم ترحیم همسر منوچهر شفقتیان پیشکسوت پرسپولیس با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد.
مدیرعامل پرسپولیس عذرخواهی کرد
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین، پنجعلی، محرمی، محمدخانی، فنونی زاده، پیوس، نعیم ابادی، عباس کارگر، فاطمی مقدم، سعید شیرینی، ریاضتی سرپرست تیم امید و رابط باشگاه در امور پیشکسوتان، کریم شاهوردی بازیکن سابق راه اهن، تعدادی از هواداران و برخی مشوقین در کانون هواداران باشگاه از جمله افراد سرشناسی بودند که در مراسم حضور یافتند و با شفقتیان ابراز همدردی کردند.
 
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم با تاج گل و نصب بنر تسلیتی با شفقتیان ابراز همدردی کرد. در پایان مراسم انصاری فرد در تماسی از شفقتیان همبازی سابق خود بخاطر طولانی شدن جلسه‌ای ودر خارج از باشگاه و عدم حضور خود در مراسم بادبود عذرخواهی و دلجویی کرد و بار دیگر به وی تسلیت گفته و تاکید برای ابراز همدردی به دیدار وی و خانواده اش خواهد رفت.

شفقتیان که در بدو فعالیت انصاری فرد به عنوان مدیرعامل با وی در باشگاه دیدار کرده بود نیز گفت:می دانم و خبر دارم شبانه روز در حال تلاش هستی و با این وجود برای خیلی کار‌ها وقت کم می‌اوری. از تماس شما ممنونم و راضی نیستم امورات باشگاه به خاطر من برای ساعاتی هم که هست انجام نشود. برای من موفقیت و سربلندی پرسپولیس و شما دوست خوبم مهم‌تر است و ضمن تشکر از ابراز همدردی‌ها ارزو می‌کنم پرسپولیس با چهارمین قهرمانی متوالی دل مردم را شاد کند و ما هم در شادی‌ها جبران این ابراز همدردی‌ها را کنیم.

شفقتیان در گفتگو با سایت باشگاه از ابراز همدردی پروین و پیشکسوتان و همچنین مدیریت باشگاه پرسپولیس و هواداران با معرفت تقدیر و تشکر کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl9vp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعجب سرمربی پرسپولیس از آمار عجیب شاگردانش