تاریخ انتشار: 1398/11/09 09:47
کد خبر: 72910

دربی شاید بازی سختی باشد اما روحیه استقلال بالا است

سرپرست باشگاه استقلال گفت:مجیدی درخواست کلی داشته و وقتی با تیم به تهران برگردد با او نشستی برگزار خواهم کرد و درخواست‌های وی را جویا خواهم شد.
دربی شاید بازی سختی باشد اما روحیه استقلال بالا است

اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص برتری استقلال مقابل الریان قطر اظهار داشت: انصافا کسانی که در دبی حضور نداشتند از نزدیک دیدار با الکویت را تماشا نکردند اما دل آنها آنجا بود و با انرژی مثبت باعث شدند تا آن تیم کویتی را شکست دهیم. مقابل الریان هم 5 گل به ثمر رساندیم و این پیروزی باعث شادی تماشاگران ما شد. خیلی خوشحالم ظرف 4 روز استقلال با همه خستگی که داشت با 8 گل دو تیم عربی را در هم کوبید و این موضوع اعلام قدرتی است برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان.

وی افزود: دعای طرفداران استقلال پشت این تیم بود و باعث شد تا از نظر روحی بازیکنان ما در بهترین شرایط قرار بگیرند. استقلال بازیکنان بزرگ و با غیرتی دارد و کادر فنی در این 2 بازی تلاش زیادی انجام داد و باعث شد نتیجه مطلوبی بگیریم. فکر نمی‌کنم استقلال تاکنون چنین نتیجه‌ای در آسیا گرفته باشد ولی این مهم با این کادر فنی و بازیکنان بزرگ و با غیرت به دست آمد. من مطمئن هستم با این رویه می‌توانیم به جمع 4 تیم برتر مسابقت لیگ قهرمانان صعود کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه مجیدی در نشست خبری اعلام کرد استقلال رویاهای بزرگی دارد به شرط آنکه امکانات برای وی و تیمش فراهم شود گفت: مجیدی درخواست کلی داشته و وقتی با تیم به تهران برگردد با او نشستی برگزار خواهم کرد و درخواست‌های وی را جویا خواهم شد.

وی با اشاره به این موضوع که بازیکن بلغاری مد نظر استقلال امروز وارد تهران خواهد شد در خصوص اینکه دیگاهش به دربی پایتخت که هفته انیده برگزار می‌شود گفت: تیم ما تیم آماده ای است، این دیدار یک دیدار سنتی است و شاید بازی سختی باشد اما روحیه استقلال بالا است. هر چند ما شنبه هم بازی داریم و فشار زیادی را تحمل کردیم و پرسپولیس دردسر سفرهای خارجی این هفته را نداشته اما با این وجود فکر می‌کنم استقلال بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

خلیل‌زاده افزود: از آقایان موسوی، سرمربی و کمک‌های او بازیکنان و تدارکات و کادر پزشکی تشکر می‌کنم که باعث شدند دو بازی خیلی خوب را به ثبت برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdpno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراماچونی تاوان کارش را خواهد داد/ استقلال باید از او شکایت کند