تاریخ انتشار: 1398/11/10 15:37
کد خبر: 72760

سرمربی شاهین: هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم

مربی شاهین بوشهر گفت: هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و در ادامه راه بتوانیم تیم را از پایین جدول بالا بیاوریم.
سرمربی شاهین: هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم

مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری قبل بازی تیشم مقابل پیکان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: شرایط  خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی حساسی مقابل پیکان داریم چون شرایط دو تیم بهم نزدیک است. امیدوارم با یک بازی خوب امتیاز لازم را کسب کنیم. دو بازیکن را به دلیل محرومیت و یک بازیکن را به دلیل مصدومیت در این بازی نداریم.
او ادامه داد: هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. ما بازیکنان خوبی را جذب کردیم و هماهنگی های لازم را به دست بیاورند. امیدواریم مقابل پیکان بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم تا در ادامه راه بتوانیم از پایین جدول خود را بالا بیاوریم.

کریمیان درباره اتفاقات و حواشی غیراخلاقی که در استادیوم ها به وجود می آید، خاطرنشان کرد: برای باشگاهی مثل شاهین، اخلاق در الوویت بوده است. بازیکنان شاهین باید اخلاق و حرفه ای گری را در این زمینه رعایت کنند. امیدوارم که شاهد چنین مسائل حاشیه ای در سکو ها و بازی نباشیم و یک  جو سالمی در استادیوم ها شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lozlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح دروازه حریفان نه؛ حفظ قدرت دفاعی رمز موفقیت تراکتور و سپاهان است