تاریخ انتشار: 1398/11/11 14:37
کد خبر: 72684

تارتار:سعی می کنیم از خستگی استقلال در نیمه دوم استفاده کنیم!

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است تیمش بتواند برابر استقلال هم به نتایج خوب خود ادامه بدهد.
تارتار:سعی می کنیم از خستگی استقلال در نیمه دوم استفاده کنیم!

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون تردید تا این لحظه پدیده لیگ نوزدهم بوده است، تیمی که تا بدین جای فصل تنها در یک بازی شکسته خورده  و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. مهدی تارتار با حضور در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

 

کمک 10 میلیاردی وزارت نفت به تیم های نفتی رسید؟

ابتدا باید صعود نمایندگان فوتبال ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم. استقلال و شهر خودرو به سلامت از این مرحله عبور کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. حدود 50 درصد از این پول به باشگاه تزریق شد و باشگاه توانست به تعهدات خود عمل کند و باید از تمامی مسئولین استانی و شهرستانی تشکر کنم. در حال حاضر کادر و بازیکنان دغدغه مالی ندارند. بخش باقی مانده پول نیز در آینده به باشگاه تزریق می شود.

 

دیدار با استقلال؟

بازی سخت و سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شرایط خوبی را دنبال می کنند. با توجه به خستگی استقلال شاید شرایط برای این تیم دشوارتر باشد. آنها بازی های سنگینی را انجام دادند و سعی می کنیم از خستگی استقلال در نیمه دوم استفاده کنیم. هر دو تیم با برنامه هستند و زمین هموار به کیفیت بالای بازی کمک می کند. امیدوارم ما برنده بازی سخت باشیم.

 

توضیح درباره فصل نقل و انتقالات؟

ما تیمی هستیم که خیلی متمول نیستیم و از نظر شرایط جغرافیایی نیز شرایط خوبی در کشور نداریم. سعی می کنیم بازیکنان با انگیزه بالا را جذب کنیم. چند بازیکن با کیفیت را جذب کردیم و از این بابت از باشگاه تشکر می کنم. چند بازیکن با کیفیت را از دست دادیم و فکر می کنم دور برگشت را خوب شروع کردیم و تیم خوب نفت آبادان را شکست دادیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

 

جدایی سوشا و طبیبی؟

بازی گذشته نشان داد که غیبت بازیکنان تاثیر گذار نبود. ضمن تشکر از آن عزیزان و دیگر بازیکنانی که جدا شدند، سعی کردیم بازیکنان خوبی را پیدا کنیم و این بازیکنان در بازی قبلی نمایش خوبی داشتند.

 

بازی قبل از دربی به نفع تیم شماست؟

فکر می کنم تا حدودی به ضرر ما است. بازیکنانی که فردا در برابر ما قرار می گیرند سعی می کنند بهترین باشند تا در دربی نیز به عنوان بازیکن ثابت حضور داشته باشند که این کار ما را سخت می کند. ما تیم خوبی هستیم و سعی می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lozr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارژ مالی شاگردان تارتار قبل از بازی با استقلال/ دریافتی مسجد سلیمانی‌ها به 60 درصد رسید