تاریخ انتشار: 1398/11/12 12:20
کد خبر: 72573

جلسه ای سرنوشت ساز برای جابجایی بزرگ و خبرساز!

امیر قلعه نویی و مسعود تابش، سرمربی و مدیرعامل باشگاه سپاهان، امروز در جلسه ای برای نهایی کردن حضور این مربی در تیم ملی با مسئولان فدراسیون فوتبال شرکت خواهند کرد.
جلسه ای سرنوشت ساز برای جابجایی بزرگ و خبرساز!

بعد از پیروزی 2-1 سپاهان در بازی حساس مقابل فولاد و پیش از آغاز تمرینات سپاهان برای مسابقه بعدی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به همراه مسعود تابش به تهران آمده تا جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، توافق خود را برای حضور قلعه نویی در تیم ملی نهایی کنند.

بنابر آنچه که از اخبار پیداست، باشگاه سپاهان راضی به از دست دادن قلعه نویی نیست و قدراسیون فوتبال در تلاش است تا آن ها را مجاب به انتقال قلعه نویی به پست سرمربی کند. اتفاقی که هنوز رخ نداده اما امروز به احتمال بسیار زیاد نهایی خواهد شد.

در حال حاضر مسئولان فوتبال و مسئولان ورزش ایران، گزینه ای جز قلعه نویی ندارند و تنها اتفاقات غیر مترقبه یا مخالفت جدی باشگاه سپاهان می‌تواند باعث اتخاذ یک تصمیم جدید در این مسیر بشود. در صورت انتقال قلعه نویی به تیم ملی، احتمالا این مسئله فوری نخواهد بود اما سپاهان نیز باید به سرعت به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید برای صندلی خالی خود باشد.

سپاهانی که در حال حاضر در رتبه دوم جدول به سر می‌برند، به دلیل آغاز روزهای حساس فصل و مسابقات آسیایی و همچنین نحوه بسته شدن تیم برای نیم فصل دوم و شکل و مدیریت خاص قلعه نویی، با این انتقال موافق نیستند. ضمن این که هواداران این تیم نیز در مقابل موضوع ترک نیمکت سرمربیگری توسط قلعه نویی، واکنش منفی نشان داده اند.

با این حال باتوجه به اولویت تیم ملی، در نهایت ممکن است جمع بندی ها روی این جابجایی بزرگ و خبرساز باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jjpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی،تنها گزینه داخلی نیمکت تیم ملی