تاریخ انتشار: 1398/11/12 22:40
کد خبر: 72487

پزشک استقلال: از صداقت یزدانی تشکر می کنم/ احتمال حضور اسماعیلی در دربی ضعیف است

پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: از صداقتی که سیاوش یزدانی در مصاحبه خود نشان داد تشکر می‌کنم.
پزشک استقلال: از صداقت یزدانی تشکر می کنم/ احتمال حضور اسماعیلی در دربی ضعیف است

کاوه ستوده، در خصوص مصاحبه سیاوش یزدانی که اعلام کرده بود خودش مرتکب اشتباه شده و مصدومیتش را تشدید کرده است، اظهار داشت: این بازیکن قصد داشت برای برگشت به میادین و کمک به تیم استقلال از روش‌های دیگری استفاده کند و به قولی میان بُر بزند، او به همین دلیل درمان خود را در یکی از شهرستان ها انجام داد اما متاسفانه این رویه جواب نداد و باعث شد روند درمانش طول بکشد.

وی افزود: بعد از این اتفاق یزدانی به کلینیک استقلال مراجعه کرد تا درمانش را پیگیری کند و بلافاصله اقدامات لازم صورت گرفت و رویه درمانی او به شکلی پیش رفت که از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد. جا دارد از صداقت این بازیکن هم تشکر کنم که صادقانه در مورد همه چیز صحبت کرد.

پزشک استقلال با اشاره به این موضوع که غلامی هم از فردا در تمرینات این تیم شرکت می کند در خصوص وضعیت اسماعیلی گفت: این بازیکن هم در کلینیک مشغول درمان است ولی با توجه شرایط احتمال حضور این بازیکن در دربی 91 ضعیف است.

وی در خصوص دیاباته نیز گفت: این بازیکن چند ساعت پیش آسیب دید ولی رویه تشخیص مصدومیت وی در حال طی شدن است و در مورد وضعیت دقیق این بازیکن طی روزهای آتی اظهار نظر خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o77kl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوشحال کننده برای استقلالی ها