تاریخ انتشار: 1398/11/12 23:29
اسکوچیچ؛ خسته، کلافه و عصبانی
کد خبر: 72480

این هم از آخرین خارجی لیگ (عکس)

مصاحبه مطبوعاتی امروز دراگان اسکوچیچ، پر از گلایه بود. او از مشکلاتی گفت که مانع از نتیجه گیری تیمش شده و نفت آبادان را آرام آرام از جمع مدعیان بالانشین دور می کند.
این هم از آخرین خارجی لیگ (عکس)

نفت آبادان یکی از شگفتی های نیم فصل اول لیگ بود اما در شروع دوباره لیگ دو شکست متوالی متحمل شده؛ چیزی که در نیم فصل اول بی سابقه بود. برزیلی های لیگ ایران امروز اولین شکست خانگی خود را هم تجربه کردند تا بعد از مدتی حضور در رده های سوم و چهارم جدول، با بردهای استقلال و شهرخودرو به جایگاه ششم لیگ سقوط کنند.

در شرایط طبیعی، رتبه ششمی در لیگ برای نفت آبادان شاید رتبه بدی نباشد اما این تیم در مقاطعی از فصل نشان داد که پتانسیل آن را دارد که تبدیل به یکی از تیم های موفق لیگ امسال شود. این دقیقاً همان نکته ای است که اسکوچیچ را عصبانی کرده. او که از شروع فصل با علاقه فراوان، کارش در آبادان را دنبال می کرد حالا با ادامه مشکلات مالی و وعده های بی سرانجامی مواجه است که انگار قرار نیست تمام شود.

نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات اگرچه توانست عیسی آل کثیر را حفظ کند اما باتوجه به کمبودهایی که داشت، هیچ بازیکنی را نتوانست جذب کند و حتی وقتی کادرفنی این تیم به جذب رحیم زهیوی بدون باشگاه رضایت داد، بازهم مشکلات مالی مانع از آن شد که پنجره نقل و انتقالاتی آبادانی ها باز شود. این درحالی است که اسکوچیچ می گوید در نیم فصل به او وعده داده بودند این مسائل حل شود اما این باشگاه پرهوادار همچنان در هزارتوی مشکلات مالی گرفتار است. این همان حاشیه هایی است که اثر آن روی نتایج بازی های اخیر نفت آبادان هم مشخص شده؛ دو شکست پیاپی و خروج از مربع مدعیان.

اسکوچیچ نیم فصل دوم را در شرایطی آغاز کرده که باشگاه توان جذب بازیکن خارجی ندارد، دستیارش به خاطر مشکلات پرداختی ها به اسلوونی برگشته و چنان عرصه به او تنگ شده که خودش هم می خواهد به کشورش برگردد.

دراگان امروز هم تاکید کرد با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه های داخلی داشته، مایل نیست در این مقطع هدایت تیم دیگری را در لیگ ایران قبول کند. او که انگار از وعده وعیدها خسته شده، امروز گفت: «من به باشگاه گفتم که می خواهم به خانه بروم. برای شما هم می نویسم که به هیچ باشگاه دیگری در ایران نمی روم.»

بعد از آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون که در اوج موفقیت لیگ برتر ایران را ترک کردند، حالا انگار نوبت دیگر خارجی موفق لیگ نوزدهم است که هوای «بازگشت به خانه» کند. این نکته قابل تاملی است که باید جدی گرفته شود. اینکه چرا مربیان خارجی به مرحله ای می رسند که از فوتبال ایران گریزان می شوند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e776y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرواز پرسپولیسی‌ها به تأخیر افتاد