تاریخ انتشار: 1398/11/13 11:50
کد خبر: 72425

باید به خودمان بیاییم/ نساجی نباید ابهت خود را از دست بدهد

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم فوتبال نساجی گفت:‌ مقابل سایپا نمایش خوبی نداشتیم و بابت این باخت از هواداران عذرخواهی می‌کنیم.
باید به خودمان بیاییم/ نساجی نباید ابهت خود را از دست بدهد

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست خانگی نساجی برابر سایپا گفت: متأسفانه جمعه روز خوب نساجی نبود. ما در نیمه اول دو گل بد خوردیم و در نیمه دوم هم هر چقدر فشار آوردیم به نتیجه نرسیدیم. ما بعد از زدن گل سوم سایپا خیلی خوب بازی کردیم، ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. حتی پنالتی را هم گل نکردیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: بابت این باخت خیلی ناراحت شدم. هواداران نساجی با این تیم زندگی می‌کنند و با شوق زیادی به ورزشگاه آمده بودند، ولی متأسفانه شکست بدی خوردیم. ما باید به خودمان بیاییم تا در خانه این‌گونه نبازیم. نساجی تیم بزرگ و پرطرفداری است و نباید ابهت خود را از دست بدهد. ما باید خیلی زود به فکر جبران باشیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم. بابت این باخت هم از هواداران عذرخواهی می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در مورد تکرار پنالتی نساجی آنهم در حالی که پنالتی این تیم تبدیل به گل شده بود، تصریح کرد: من با داور صحبت کردم و ایشان گفت که بازیکنان ما قبل از ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند. البته این اتفاق برای سایپا هم رخ داد. قطعاً اگر عدالت رعایت می‌شد باید ضربه پنالتی سایپا را هم تکرار می‌کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jj77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقیقی: برخی هواداران به ورزشگاه می آیند تاعقده هایشان را خالی کنند/ اشتباه بزرگی داشتم و از همه عذر می خواهم