تاریخ انتشار: 1398/11/14 12:18
کد خبر: 72285

احتمال فیکس شدن مقابل استقلال؛چه بازیکنی بهتر از بشار؟

بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس نمایش قابل قبولی در مقابل صنعت نفت داشت و شاید همین نمایش، او را در بازی با استقلال نیز فیکس کند.
احتمال فیکس شدن مقابل استقلال؛چه بازیکنی بهتر از بشار؟

پس از یک بازی غیبت، بشار رسن به ترکیب پرسپولیس رسید و در دیدار با صنعت نفت آبادان به میدان رفت. ستاره عراقی که یک سال از آخرین موعد دریافت حقوقش می‌گذرد، در آبادان 23 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و عملکرد خوبی را نیز از خود نشان داد. یک دقیقه پس از ورود به میدان، پاس پشت دفاع او علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد که البته ضربه مهاجم سرخ ها راهی به دروازه نیافت.

اگر علیپور قدر آن موقعیت را می‌دانست، بشار رسن با ثبت پاس گل یک دقیقه پس از ورود به زمین، صاحب رکوردی جالب در تیم پرسپولیس می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. رسن در این بازی 18 پاس نیز داد که البته 78 درصد آن ها درست بودند. وی همچنین یک قطع توپ و یک دوئل هوایی ناموفق را در این بازی از خود به جای گذاشت.

عملکرد قابل قبول بشار در 23 دقیقه پایانی بازی با صنعت نفت شاید سبب شود که یحیی گل محمدی این هافبک شماره 5 را در دربی نیز استفاده کند. خصوصا این که علی علیپور هم نشان داد آمادگی خود را بازیافته و می‌تواند فرارهای پشت دفاع را انجام دهد و برای این حربه، چه بازیکنی بهتر از بشار؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m55aw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر خاص ستاره خارجی پرسپولیس درباره دربی