تاریخ انتشار: 1398/11/14 14:09
کد خبر: 72274

توضیحات سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اختلال در سایت بلیت فروشی دربی

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اختلال در سایت بلیت فروشی دربی توضیحاتی داد.
توضیحات سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اختلال در سایت بلیت فروشی دربی

 سهیل مهدی در گفت‌وگو با رادیو تهران در باره مشکلات بلیت فروشی دربی اظهار داشت: بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌ها  و با همکاری شرکت توسعه و تجهیز است. طبیعی است با مراجعه زیاد برای خرید بلیت مشکل ترافیک پیش بیاید. اگر پهنای باند گسترده‌تر شود شاید ترافیک کمتر شود اما این قابل پیش بینی است که هوادارانی که می‌خواهند به استادیوم بروند برای خرید بلیت به سایت مراجعه کنند و مشکلاتی پیش بیاید. البته باید توضیحات در این خصوص را دوستان در سازمان توسعه و تجهیز بدهند.

وی در خصوص بازی‌ تقریبا همزمان نفت مسجد سلیمان و سپاهان با دربی گفت: واقعیت این است که ما دوست داریم هیچ بازی با هم تداخل نداشته باشد ولی در نیم فصل دوم محدودیت‌هایی داریم که به بدلیل فشردگی برنامه ها است.  مشکلات فاصله شهرها و اقلیمی هم در میان است.پروازی که از اهواز باید به شهرستان های دیگر صورت گیرد ما را به سمت تایم هایی می برد که باعث می شود ساعت بازی ها زمانی شود که خودمان هم نمی خواهیم.در بحث شهرآورد هم که باعث می شود استقبال زیاد شود، با توجه به استقبال بیش از اندازه هواداران و اینکه ظرفیت ورزشگاه هم پر می شود، باید با هماهنگی یگان‌های انتظامی، شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا به بهترین نحو، جمعیت مدیریت شود و تلاش می‌کنیم اتفاق خاصی نیفتد و همه این موارد دست ما را در برنامه ریزی می بندد. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شهراورد تصریح کرد : من مطمئنم دو تیمی که نماینده ما در آسیا هم هستند، یک بازی زیبا انجام خواهند داد و با این بازی زیبا به استقبال لیگ قهرمانان می‌رویم. امیدوارم این دو تا تیم را در فینال لیگ قهرمانان ببینیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zzw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رهبر منصوریان در میانه زمین کیست؟