تاریخ انتشار: 1398/11/14 20:51
کد خبر: 72232

ادعای عجیب ستاره پرسپولیس؛ نتیجه دربی را در خوابم دیدم!

هافبک پرسپولیس اکنون با عبور از دوران مصدومیت با آمادگی مطلوبی خود را مهیای هشتمین حضورش در دربی می‌کند و از انگیزه پیروزی تیمش می‌گوید.
ادعای عجیب ستاره پرسپولیس؛ نتیجه دربی را در خوابم دیدم!

کمال کامیابی نیا که در نیم فصل اول به دلیل عمل جراحی در ترکیب سرخپوشان غایب بود، اکنون امیدوار است در بازگشت به ترکیب و تجربه هشتمین دربی دوران حضورش در پرسپولیس بتواند نمایش ویژه‌ای برابر رقیب به جا بگذارد و حسرت گذشته‌اش در گلزنی به این تیم را به واقعیت تبدیل کند. فرمانده خط میانی سرخپوشان که مطمئنا جنگ بزرگی با هافبک‌های حریف پیش رو خواهد داشت، از هواداران تیمش می‌خواهد فارغ از تمام مشکلات و حتی شرایط جوی با حضور روی سکوها، به آنها انگیزه مضاعفی برای دستیابی به پیروزی بدهند و در پایان بازی جشن برد خود را در آزادی برگزار کنند.

شرایط در آبادان خوب نبود اما خوشحالم بردیم
شرایط بازی خیلی سخت بود. زمین هم مناسب و باکیفیت نبود و برای کنترل توپ هم مشکل داشتیم. نکته مهم اما این بود که بازی با تراکتور انرژی زیادی از ما گرفته بود ولی با تمریناتی که در طول هفته داشتیم و آنالیز مناسبی که از حریف داشتیم، توانستیم در نهایت برنده باشیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

باید در پایان دربی هواداران ما خوشحال باشند
من در 10 دربی گذشته از زمان حضورم در پرسپولیس من در 7 بازی حاضر بودم و سه بازی را نبودم (2 بازی مصدوم و یک بازی محروم). در این بازی حواسم بود و البته دربی هم مثل تمام بازی ها سه امتیاز دارد اما مسلما از اهمیت زیادی نتیجه آن برخوردار است خصوصا برای هواداران. کری جالبی بین هواداران جاری است و نتیجه برای آنها خیلی مهم است و امیدوارم در این بازی باز هم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

جای شجاع خالی و باید در دربی بعدی جبران کند
شجاع یکی از بهترین بازیکنان ماست و در این مساله شکی نیست. حضور او می توانست به تیم خیلی کمک کند اما به نظرم جایگزین‌های او هم جزو بازیکنان خوب هستند. هر 25 بازیکن ما جزو نفرات خوب لیگ محسوب می‌شوند و می‌توانند در لحظات حساس به تیم کمک کنند. دوست داشتم در این بازی شجاع باشد ولی خب نیست و امیدوارم در دربی بعدی این غیبت خود را جبران کند و به شکلی ویژه در ترکیب تیم بدرخشد.

به امید چهارمین بردم در دربی
در دربی های قبلی یک باخت 3 مساوی و سه برد داشتم. اما دربی با حساسیت زیادی همراه است و نمی شود پیش بینی کرد. دوست دارم یک بازی خوب باشد که هواداران لذت ببرند و بدون جنجال دنبال شوند. بازی مهم سال است و امیدوارم هر تیمی که زیبا بازی کرد برنده باشد و آن هم پرسپولیس باشد. امیدوارم در پایان این بازی چهارمین برد در دربی را تجربه کنم.

کری نداریم و روی قابلیت خودمان حساب می‌کنیم
بازیکنان خوبی در تیم حریف حضور دارند اما ما روی خودمان حساب می کنیم و در تمام بازی ها همینطور بوده. در این چند سال اخیر باعث خوشحالی هواداران شدیم و باعث شده تا هم ما به آنها افتخار کنیم و هم آنها به ما. ما در این بازی نیز با تمام وجود بازی می کنیم و امیدوارم در این بازی نیز با حمایت ویژه و 90 دقیقه ای آنها یک نمایش خوب را پشت سر بگذاریم.

حسرت گلزنی مقابل استقلال
تازه از مصدومیت خارج شدم و خوشحالم که از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم و بتوانم کمک کنم. در وهله اول تمرکزم روی موفقیت و نتیجه تیم است. در دربی های قبلی یک موقعیت صد در صد داشتم که با ضربه سر بیرون رفت و یک حسرت بزرگ برای من داشت. خب هر بازیکنی دوست دارد در این بازی بزرگ گل بزند و من هم این اتفاق را دوست دارم اما باید در نظر گرفت که وظیفه من در زمین در وهله اول چیست. امیدوارم ضمن ارائه بازی خوب بتوانم گل هم بزنم تا کنار هواداران شاد باشیم.

نتیجه دربی را در خوابم دیدم
نمی توانم قولی به هواداران بدهم و پیش بینی ای از بازی داشته باشم. اما اینقدر بگویم که من خواب این بازی را دیدم و نتیجه‌اش را هم به بچه های تیم گفتم که امیدوارم در پایان بازی و در میکسدزون به آن اشاره کنند و خوابم درست در بیاید. خوابم را برای ترابی و علیپور هم تعریف کردم! امیدوارم خوابم تعبیر شود.

غیبت شیخ دیاباته؟ ما مهدی عبدی داریم
هر چه ستاره بیشتر باشد جذابیت دربی بیشتر خواهد شد ولی نمی شود پیش بینی درستی داشت. در دربی گذشته اما چه کسی فکر می کرد مهدی عبدی بیاید و گل بزند. قشنگی فوتبال اما به همین چیزهاست. من امیدوارم هم بازیکنان استقلال و هم ما با تمام نفرات در این بازی حاضر شوند تا بتوانیم نمایش بهتری برای رضایت هواداران در پیش داشته باشیم. با این حال نمی‌توان گفت غیبت یک بازیکن تاثیر زیادی در نتیجه بازی دارد و اگر آنها شیخ دیاباته را ندارند که البته باز هم می‌گویم که امیدوارم به این بازی برسد، ما در بازی قبلی با مهدی عبدی بردیم!

نتیجه دربی نقشی در قهرمانی ما ندارد
از الان زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم اما با توجه به اینکه استقلال یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، در صورتی که در این بازی به نتیجه خوبی برسیم مطمئنا شرایط ما بهتر خواهد شد. ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم اما الان زود است درباره این بازی حرف بزنیم ولی این بازی نمی تواند نتیجه قهرمانی را مشخص کند. ما تلاش می کنیم سه امتیاز را بگیریم و به مسیر موفقیت مان ادامه دهیم.

یحیی و فرهاد حساسیت را بالا برده‌اند
همیشه حساسیت بالایی در این بازی وجود دارد. من همیشه در مورد بازیکنان خارجی یا مربیان می‌گفتم شاید این بازی برای آنها مهم باشد اما مطمئنا آن حس اصلی که باید درباره اهمیت بازی داشته باشند را ندارند. برای من قابل درک نبود که آنها اندازه ما این دربی را درک کنند. اما الان روی نیمکت هر دو تیم مربی ایرانی حضور دارند حساسیت بالاتر رفته است. آنها از ته وجود و قلب خود از اهمیت بازی آگاه هستند و این بازی را مطمئنا زیباتر خواهد کرد.

امیدوارم مشکلات مالی حل شود
در شرایطی که پرسپولیس برخلاف رقیب نتوانسته از حیث مالی به شرایط مناسبی دست یابد، هافبک جنگنده و موفق سرخپوشان مدعی است که با فراموشی مشکلات تا پیش از این بازی، امیدوار به آینده خواهند بود: مشکلات همیشه بوده و هست ولی باشگاه تمام تلاشش را می کند و امیدوارم بتوانند کمک کنند و بچه ها هم با نمایش خوب در زمین این مساله را جبران کنند.

قول گلزنی؟
اگر پرسپولیس با گل من برنده شد قول میدهم 11 پیراهن پرسپولیس به هواداران تیم بدهم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e77x9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس حق دارند که نگران تیم شان باشند