تاریخ انتشار: 1398/11/15 11:33
کد خبر: 72169

تمرینات جدی گل گهر برای دیداری حساس و دشوار

با توجه به 4 امتیازی که گل گهری ها در دو بازی گذشته شان از دست دادند، آن ها به سه امتیاز بازی سخت خانگی برابر تراکتور نیاز مبرم دارند.
تمرینات جدی گل گهر برای دیداری حساس و دشوار

گل گهر در بازی برابر پارس جنوبی برخلاف بازی با سایپا که از حریفش پیش بود، توانست شکست را با تساوی عوض کند اما این تیم در هر دو بازی با هدف کسب سه امتیاز برابر رقیبانش در انتهای جدول به میدان رفته بود. با این حال شرایط به گونه ای رقم خورده است که مجیدجلالی و یارانش برای اینکه شرایطشان را در جدول بهتر کنند به سه امتیاز بازی روز جمعه که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می شود نیاز دارند.

حریف این تیم اما تراکتور است که مدعی کسب سهمیه آسیا است. آن ها بعد از شکست برابر پرسپولیس در بازی هفته هجدهم، ذوب آهن را در تبریز دو بر یک بردند. تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر امسال است و بازیکنان باتجربه ای مثل احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رشید مظاهری را در ترکیبش دارد. در واقع گل گهر در این بازی باید سه امتیاز را از زیر چرخ های تراکتور بیرون بیاورد که قطعا کار آسانی نخواهد بود.

گل گهری ها اما با وجود قدرت حریفشان چشم به سه امتیاز این بازی دارند. آن ها تمرینات جدی و سختی را برای این دیدار حساس و دشوار انجام می دهند. جلالی که سابقه هفده ساله حضور در لیگ برتر را دارد چشم به توانایی های بازیکنانش دارد. سیرجانی ها در نیم فصل تا جایی که امکان داشته خودشان را از نظر بازیکن تقویت کرده اند.

اهمیت پیروزی برابر تراکتور برای گل گهر بیش از سه امتیاز بازی است. آن ها با برد برابر یکی از مدعیان این فصل می توانند اعتماد به نفس لازم برای ادامه بازی ها و به خصوص دو بازی دشوار هفته های بیستم و بیست و یکم برابر صنعت نفت در آبادان و استقلال در سیرجان پیدا کنند. یک نمایش خوب همچنین می  تواند باعث شود که این تیم هواداران بیشتری را در ادامه راه به ورزشگاه خانگی اش بکشاند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xllxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برزای: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد!