تاریخ انتشار: 1398/11/15 14:45
کد خبر: 72151

حجازی: قهرمانی استقلال باید از دربی استارت بخورد/ پرسپولیس بهترین تیم لیگ است

آتیلا حجازی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تمجید از پرسپولیس، اعتقاد دارد که سه قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال، اتفاقی نبوده است.
حجازی: قهرمانی استقلال باید از دربی استارت بخورد/ پرسپولیس بهترین تیم لیگ است

 آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سنت قدیمی و همه ساله در نبرد دیدنی بازی استقلال و پرسپولیس وجود دارد. این بازی همیشه از قدیم مورد توجه همه بوده و حساسیت موجود میان هواداران، بازی را جذاب می‌کند. امیدوارم شاهد دیدار بسیار خوبی باشیم و تیم شایسته به پیروزی برسد.

وی با تمجید از شرایط آبی‌های پایتخت تصریح کرد: خدا را شکر استقلال هم بازی خوبی ارائه می‌کند و هم نتایج خوبی می‌گیرد. این بازی، متفاوت با سایر دیدارهاست. امیدوارم این روند در دربی هم ادامه داشته باشد و شاهد بازی و نتیجه خوبی از استقلال باشیم.

مربی پیشین استقلال با اشاره به شرایط شاگردان یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و شاید بهترین تیم لیگ ما باشد. این تیم سه سال به قهرمانی لیگ برتر رسید و نشان داده که این عناوین اتفاقی نبوده و تیم بسیار خوب و بابرنامه است.

حجازی درباره پیش‌بینی خود از دربی پایتخت گفت: استقلال و پرسپولیس، شرایط بسیار آرمانی دارد و برتری در این مسابقه بستگی به این موضوع دارد که کدام تیم در 90 دقیقه موفق می‌شود. دربی غیرقابل پیش‌بینی است و امیدوارم شاهد بازی خوب و پیروزی تیم محبوب‌مان استقلال باشیم.

وی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان بیان کرد: مجیدی تاکنون در سه بازی سرمربی بوده که امیدوارم روند رو به رشد استقلال، ادامه داشته باشد. باید به مربیان جوان فرصت داد. مجیدی در استقلال، پیشینه خوبی دارد. امیدوارم او همانند دوران بازیگری، در دوره مربیگری هم موفق باشد و هواداران میلیونی استقلال را خوشحال کند.

مربی پیشین استقلال درباره فاصله هشت امتیازی این تیم با پرسپولیس تصریح کرد: دربی دیداری شش امتیازی است و استقلال به پیروزی در این مسابقه، نیاز مبرم دارد. زود است الان به قهرمانی فکر می‌کنم و آغاز این راه باید از دربی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jj5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراماچونی تیم را راه انداخت، مجیدی همان راه را ادامه داد