تاریخ انتشار: 1398/11/15 15:26
کد خبر: 72149

نمی‌دانم منظور فرکی در مورد مریض بودن تیم چیست/ ویسی بهترین گزینه بود

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با حضور ویسی که مربی با تجربه ای است، به حضور در نیمه اول جدول فکر می‌کنیم.
نمی‌دانم منظور فرکی در مورد مریض بودن تیم چیست/ ویسی بهترین گزینه بود

محمود شیعی در مورد انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با شاهین که خیلی امید به برد داشتیم تا از این حالت در بیاییم با فرکی صحبت کردیم و خودش خواست که به تیم شوک وارد شود. بلافاصله جلسه تشکیل دادیم و بحث‌های مختلفی مطرح شد و خودش تمایل داشت که شوک وارد شود و تغییر در بحث روحی و روانی تیم به وجود بیاید خوب است. در نهایت توافق کردیم که او از پیکان جدا شود. 

وی ادامه داد: ما در بازی‌های باقی‌مانده باید امتیازات لازم را جمع کنیم به همین دلیل افراد مختلفی گزینه بودند و پس از بررسی کارنامه‌ها و دیدگاه مدیریت سرانجام ویسی با توجه به تجربه‌ای که در پیکان داشته بهترین گزینه بود و به درد تیم ما می‌خورد.

مدیرعامل پیکان ادامه داد: البته افراد دیگری هم بودند اما هیأت مدیره تصمیم گرفت که ویسی با روحیه خیلی خوبی که دارد بیاید و کار کند. مطمئناً او تیم را در حالت خیلی خوب قرار خواهد داد.

شیعی در مورد اینکه فرکی گفته بود تیم مریض است، گفت: نمی‌دانم منظور فرکی در این مورد چیست. تمام بچه‌های ما را در نیم‌فصل تیم‌های دیگر می‌خواستند و حتی مکاتبه هم کردند. خوشبختانه قابلیت فنی بچه‌ها اینقدر بالا است که در این مورد نگرانی نداریم. از اصطلاح مریض بودن خوشم نمی‌آید که به کار ببرم. قطعاً اتحاد و همدلی به دست ویسی اتفاق خواهد افتاد.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند، گفت: سال چهارمی است که در لیگ حضور داریم و توانایی ماندن را داریم آنها که در این مورد اظهارنظر می‌کنند پیکان را نشناخته است. پیکان باشگاه بزرگ و با امکاناتی است و با ویسی امیدوار به حضور در نیمه اول جدول هستیم. 

مدیرعامل پیکان در مورد اینکه قضیه استعفایش به کجا رسید، گفت: دو ماه است که به هیأت مدیره درخواست داده‌ام با توجه به عمل سنگینی که کرده‌ام، اذیت می‌شوم و کارم تحت تأثیر قرار می‌گیرد، دوست ندارم به هر قیمتی کار کنم، از سوی دیگر سنواتم پر شده و در حال بازنشستگی هستم. به همین خاطر خواستم نیروی مدیرترو جوان‌تر بیاید و باشگاه 52 ساله را مدیریت کند. 

وی ادامه داد: ماندن من با این شرایط که از لحاظ جسمی هم زیاد خوب نیستم درست نیست و اگر نباشم بهتر است. از مدیریت بالاتر به من گفتند اگر کسی است معرفی کنم اما گفتم خودشان تشخیص دهند که چه گزینه‌ای بهتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jjwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئل جذاب دو شموشکی سابق در ورزشگاه خاطره انگیز؛ نوشهری های پرشور میزبان ال‌مازنو