تاریخ انتشار: 1398/11/15 20:49
کد خبر: 72111

شایعه یا حقیقت؛ اسکوچیچ در سپاهان و قلعه‌نویی در تیم ملی!

با جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان که اصلی‌ترین گزینه جانشینی امیر قلعه‌نویی در سپاهان بود، حالا مرحله نخست حل معادله 2 مجهولی نیمکت های سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران انجام شده است.
شایعه یا حقیقت؛ اسکوچیچ در سپاهان و قلعه‌نویی در تیم ملی!

بالاخره ماجرای اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان مشخص شد و سرمربی کروات راه خود را از آبادانی‌ها جدا کرد. سرمربی اهل کرواسی بارها در طول فصل از مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیمش نالید و به عملکرد مدیران این تیم اعتراض داشت اما دیگر حاضر به تحمل نشد و از جمع برزیلی‌های ایران خداحافظی کرد.

همچنین دیگر تیم طلایی‌پوش لیگ برتر یعنی سپاهان نیز نیمکت خود را لرزان می‌بیند و امیر قلعه‌نویی با پیشنهاد جدی سرمربی‌گری تیم ملی روبرو است. باوجود مخالفت‌های چندباره باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه، مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به شدت به دنبال جذب این مربی و سپردن هدایت نیمکت تیم ملی به او هستند.

معادله جدایی این دو مربی از جمع طلایی‌پوشان زمانی جالب می‌شود که بدانیم اسکوچیچ اصلی‌ترین گزینه جانشینی قلعه نویی در سپاهان است و اصفهانی‌ها تا الآن منتظر بودند سرمربی کروات صنعت نفت که با تیمش نتایج خوبی را در این فصل گرفته، از آبادان دل بکند و راهی اصفهان شود. با جدایی اسکوچیچ حالا مرحله اول این معادله حل شده است و به نظر می‌رسد به زودی خبر جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی و انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی سپاهان روی خروجی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmmwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدول اخطارهای لیگ نوزدهم تا پایان هفته هجدهم و قبل از دربی