تاریخ انتشار: 1398/11/16 22:06
کد خبر: 71976

قلعه‌نویی بی خیال تیم ملی شد!

سرمربی سپاهان به شایعات درباره حضورش در تیم ملی پاسخ نداد و اظهارنظری در این باره انجام نداد.
قلعه‌نویی بی خیال تیم ملی شد!

بعد از حدود یک ماه اظهار نظرهای متفاوت و بیانیه‌های مختلف درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و شایعاتی که درمورد قطعی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در این جایگاه در رسانه‌ها اعلام شد، این سرمربی دیگر قصد ندارد به چنین موضوعاتی دامن بزند و آنها را دنبال کند.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان صبح امروز تاکید کرد که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نمی‌شود و به دلیل متضرر شدن طلایی پوشان در ادامه فصل، اجازه جدایی و حضور او در راس کادر فنی تیم ایران را نمی‌دهند که این موضوع  از سوی مدیر رسانه‌ای سپاهان هم به شکل دیگری به تایید رسید.

ساعاتی قبل کنفرانس خبری قبل از مسابقه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان برگزار شد که در ابتدای آن سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان از اصحاب رسانه درخواست کرد تا سوالی پیرامون سرمربیگری تیم ملی از امیر قلعه‌نویی پرسیده نشود و تنها راجع به این بازی پرسش و پاسخ صورت بگیرد.

امیر قلعه‌نویی نیز در طول نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان، برخلاف گذشته هیچ‌گونه اظهار نظری درباره حضورش روی نیمکت تیم ملی انجام نداد و به نوعی بی‌خیال این موضوع شد.

حال با موضع‌گیری باشگاه سپاهان مبنی بر منتفی شدن حضور قلعه‌نویی در تیم ملی و اتفاقی که امروز در کنفرانس خبری این سرمربی شاهد بودیم، باید احتمال داد که چنین اتفاقی دیگر نخواهد افتاد؛ البته مثل نتایج فوتبال، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان اظهار نظر دقیقی در این باره انجام داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n7yw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بحث جدایی قلعه نویی از سپاهان کاملا منتفی شد