تاریخ انتشار: 1398/11/16 22:22
بوژیدار رادوشوویچ :
کد خبر: 71974

استقلال از ما ترسید و به زمین نیامد!

بوژیدار رادوشوویچ میگوید بازیکنان استقلال سال پیش از تیم پرسپولیس ترسیدند و به زمین نیامدند.
 استقلال از ما ترسید و به زمین نیامد!

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم تیم پرسپولیس محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد. او که در این فصل هیچ گلی نخورده، در آستانه دربی و در گفتگو با خبرنگار نکات جالبی را به زبان آورده است.

 

* از تمدید با پرسپولیس خوشحالم

از این موضوع خیلی خوشحال هستم که در پرسپولیس ماندگار شدم. من قرارداد جدیدی را با تیمی که عاشق آن هستم امضا کردم و به هیچ وجه پشیمان هم نیستم. ما باید روند خوبی را که در این سه سال داشتیم، ادامه دهیم. ما هفت جام را در این مدت به دست آوردیم و امیدوارم در سال‌های آینده هم این افتخار آفرینی‌ها ادامه داشته باشد.

 

* می‌خواهم در پرسپولیس بازنشسته شوم

من در تهران و پرسپولیس حس خوبی دارم. مهم‌تر از همه اینکه خانواده من از زندگی در تهران خوشحال هستند. پرسپولیس را دوست دارم و از هواداران این تیم انرژی زیادی می‌گیرم. من پیش از این هم گفتم که دوست دارم فوتبالم را در پرسپولیس به پایان برسانم. الان هم هرگز به بازی برای تیمی دیگر فکر نمی‌کنم و پرسپولیس همیشه اولویت اول و آخر من بوده است.

 

* برای برد استقلال هم قسم شدیم

همه چیز خوب است. همه بازیکنان هم آماده هستند تا با برتری در این دیدار حساس و ارائه یک بازی زیبا، هواداران را خوشحال کنند. همه تیم هم‌قسم هستیم تا این بازی را با برتری پشت سر بگذاریم.

 

* برد، تنها راه ما در دربی است

به طور حتم به غیر از پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. این یک بازی سخت برای هر ۲ تیم است اما مانند همیشه ما تیم بهتری هستیم و شرایط بهتری داریم و می‌توانیم پیروز باشیم. به نوعی می‌توانم بگویم که برد استقلال تنها راه ما در این مسابقه است.

 

* استقلال از ما ترسید و به زمین نیامد

عدد دقیق آن را نمی‌دانم. اگر آن شهرآورد در سوپرکاپ که استقلال به طور واضح از بازی مقابل با ما ترسید و حاضر به برگزاری دیدار نشد را نادیده بگیریم فکر می‌کنم در هشت شهرآورد حضور داشتم. پیروزی در این دیدار حساس لذت خاصی دارد که همه آنها شیرین بود.

 

* از استقلال قدرتمندتریم

فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. ما تیم صدر نشین لیگ هستیم و از قدرت بیشتری نسبت به حریف برخورداریم. البته در چنین بازی‌هایی جزئیات تعیین کننده است اما برتری در این دیدار برای ما است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z5ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای استقلال ناراحتم/ بیرانوند در صورت نیمکت‌نشینی برای تیمش حاشیه درست نمی‌کند!