تاریخ انتشار: 1398/11/16 22:30
خوشحالم که دوباره به نفت مسجدسلیمان برگشتم
کد خبر: 71973

امید سینگ: انتخاب نساجی یک اشتباه بود/می توانستیم استقلال را ببریم

امیدسینگ در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: توان پیروزی بر استقلال را داشتیم و در بازی آینده برابر سپاهان دیدار سختی در پیش رو خواهیم داشت.
امید سینگ: انتخاب نساجی یک اشتباه بود/می توانستیم استقلال را ببریم

امید سینگ هافبک تازه به خدمت گرفته شده نفت مسجدسلیمان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر به همراه استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد، دوست دارد به همراه نفت مسجدسلیمان ابر دیگر خود را برسر زبانها بیاندازد.

گفت وگوی اختصاصی فرتاک ورزشی را با این بازیکن می خوانیم.

 

خوشحالم که دوباره به خانه خودم بازگشتم

 نفت مسجدسلیمان تیمی بود که قبلا در این تیم بازی کرده بودم و خوشحالم تونستم به خانه خودم و این تیم برگردم و امیدوارم بتوانم به همراه این تیم روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشم.

 

انتخاب نساجی یک اشتباه بود

رفتنم به نساجی مازندران یک انتخاب اشتباه بود که واقعا من را عقب انداخت و یک سال و نیم فوتبالی  که می توانستم به تیم ملی کمک کنم و به تیم های بزرگتر بروم، رفتم اونجایی که لطمه خوردم البته من آن تیم را دوست دارم و برای مردم آنجا احترام قائل هستم.

 

جدایی ام از نساجی فنی بود

جدا شدنم از نساجی مالی نبود بلکه احساس کردم دیگر نمی توانم به این تیم کمک کنم. آدم باید بعضی وقت ها باید از جایی جدا بشه و وقتی خودش می داند که آنجا نمی تواند به تمام هدف هاش برسد در نهایت تصمیم گرفتم از این تیم جدا شدم.

 

خوشحالم که دوباره به نفت مسجدسلیمان برگشتم

نفت مسجدسلیمان تیم خوب و باشخصیتی است که خودش را توانسته ثابت کند در لیگ برتر و در بازی با استقلال خیلی حرف ها برای گفتن داشت و می توانستیم بازی را ببریم و  مطمئن باشید در ادامه را می تواند خیلی کارهای برزگی انجام بدهد.

 

می توانستیم استقلال را ببریم

بازی با استقلال از آن بازی هایی بود که می توانستیم راحت ببریم و خودمون را به بالای جدول برسانیم ولی خوب حسن تیم های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال این هست که می توانند در شرایط سخت هم خودشان را در بیاورند و من احساس می کنم ما می توانستیم اون بازی را ببریم که همه مردم دیدند که ما چقدر خوب مقابل استقلال بازی کردیم و مستحق برد بودیم و حتی مساوی کردن هم حق تیم ما نبود و به تیم استقلال تبریک میگویم و انشاالله از این بازی درس بگیریم و در بازی های بعد نتیجه را حفظ کنیم و پیروز شویم.

6TqBs9E22C5U

دیدار با سپاهان بسیار مهم است

دیدار با سپاهان بازی مهمی است و دلیل همزمانی با بازی پرسپولیس و استقلال را واقعا من نمی دانم و این اولین باری هست تو این چند سالی که فوتبال بازی می کنم همچین چیزی می بینم و انشاالله همه چی به خیر بگذره و بازی سختی داریم با حریف که امیدواریم به پیروزی برسیم و سه امتیاز بازی بگیریم و مطمئن باشید هر تیمی که ما روبرشون قرار می گیریم تفکرات آقای تارتار این است که با سه امتیاز بیرون بیایم. ما می توانستیم اگر تو سیستم دفاعی و یا هر گونه ضد فوتبال با استقلال ببریم با اینکه جلو بودیم اومدیم فوتبال بازی کردیم و این بازی هم ما برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

 

نمی توانم زحمات آقای تارتار را فراموش کنم

 آقای تارتار کسی است که خیلی زحمت برای من کشیده و هیچوقت نمی توانم این زحمات را فراموش کنم . همیشه قدردان ایشان هستم و کار کردن با او خیلی راحت است و فهمیدم چقدر به بازیکن هایش احترام می گذارد و به بازیکن هایش شخصیت می دهد و خیلی چیزهایی که شاید شما در تیم های دیگه تجربه نکنی ایشان به شما می دهد.

گفت وگو : سعید فعله گری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jody

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فیلم/صحنه‌ای که فریاد بازیکنان استقلال را درآورد