تاریخ انتشار: 1398/11/17 12:41
کد خبر: 71909

ترکیب احتمالی مد نظر یحیی برای دربی 92

یحیی گل محمدی در جدال مقابل استقلال و در دربی شماره 92 تنها شجاع را در اختیار ندارد تا با یک تغییر در جدال با حریف در آزادی حضور یابد.
ترکیب احتمالی مد نظر یحیی برای دربی 92

پرسپولیس در شرایطی در دربی حضور خواهد یافت که در اردوی این تیم تا قبل از شروع بازی بازیکن مصدومی در ترکیب ندارد و شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت تنها غایب بزرگ در جمع سرخپوشان محسوب می‌شود.

گل محمدی که دومین دربی خود در قامت سرمربی را تجربه می‌کند، در شرایطی که پیش از این با تساوی بدون گل تقابل با استقلال را روی نیمکت خاتمه داده، اکنون در رویای اولین پیروزی به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

 

بیرانوند؛ شماره یک و آخرین دربی

شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس با توجه به انتقال پایان فصل به تیم آنتورپ، امروز آخرین دربی خود را با پیراهن این تیم تجربه خواهد کرد. علیرضا بیرانوند که مقدمات انتقالش به تیم بلژیکی نهایی شده، امیدوار است بعد از نمایش درخشان در دربی رفت و مهار پنالتی علی کریمی، اکنون نیز با خاطره‌ای خوش این بازی را به پایان برساند.

* بیرانوند تاکنون در دربی دو شکست در کارنامه دارد.

 

خط دفاعی پرسپولیس با یک تغییر بزرگ

با غیبت شجاع خلیل زاده که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، سرخ‌ها احتمالا تنها با یک تغییر اجباری پا به این مسابقه خواهند گذاشت. سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و رهبر خط دفاعی سرخپوشان بار دیگر در دربی حضور خواهد یافت و در کنار خود اینبار محمدحسین کنعانی زادگان را خواهد دید. در سمت راست نیز مهدی شیری بار دیگر به میدان خواهد رفت و در سمت چپ نیز محمد انصاری تجربه دیگری در بازی دربی به کارنامه خود اضافه خواهد کرد.

* از این جمع سیدجلال حسینی سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد.

* مهدی شیری سومین دربی خود را در این بازی تجربه خواهد کرد.

* تلخ ترین خاطره انصاری در دربی شاید مربوط به شکست 3-2 و تقابل با کاوه رضایی که در آن ناکام ماند باشد.

* محمدحسین کنعانی زادگان با سابقه حضور در استقلال در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس دومین دربی خود را تجربه می‌کند.

 

خط میانی سرخ‌ها علیه جنگنده‌های آبی

خط میانی پرسپولیس نیز با توجه به تمرینات چند روز اخیر احتمالا بدون تغییر نسبت به آخرین بازی این تیم در آبادان برابر حریف حاضر خواهند شد. احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و وحید امیری، چهار بازیکنی هستند که باید برابر خط جنگنده و فیزیکی استقلال با حضور فرشید باقری، علی کریمی و مسعود ریگی قرار گیرند و به دنبال موفقیت سرخ‌ها در این تقابل باشند. از این جمع تنها نوراللهی سابقه گلزنی به استقلال در دربی را در کارنامه دارد.

 * مهدی ترابی در سومین دربی خود برابر استقلال قرار خواهد گرفت و به عنوان برترین گلزن این تیم، امیدوار است خاطرات دوران طلایی‌اش با سایپا را در این بازی تکرار کند.

* احمد نوراللهی با تنها یک شکست و یک گل زده به استقلال، جزو بازیکنان ویژه پرسپولیس در این بازی محسوب می‌شود.

* وحید امیری که طی هفته‌های اخیر نمایش فوق العاده‌ای با بازگشت به دوران اوج از خود به جا گذاشته، تنها گل خود به استقلال را با پیراهن نفت و 6 سال قبل به ثمر رسانده است.

* کمال کامیابی نیا، به عنوان فرمانده خط میانی سرخ‌ها هشتمین دربی خود را تجربه خواهد کرد. تقابل او در این بازی با علی کریمی از سوژه‌های جذاب این بازی محسوب خواهد شد.

 

علی‌پور به دنبال هت تریک، اوساگوآنا دربی اولی

در خط حمله پرسپولیس نیز بار دیگر شاهد یک دربی اولی خواهیم بود؛ کریستین اوساگوآنا، مهاجم تازه وارد پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته در سومین بازی خود با پیراهن این تیم برابر استقلال قرار خواهد گرفت و علیپور نیز که طی این سال‌ها توانسته دربی‌های بزرگی را تجربه کند، بعد از دو سال و اندی ناکامی در گلزنی به استقلال، شانس خود را در این بازی جستجو خواهد کرد.

* آخرین تقابل اوساگوآنا برابر استقلال با پیراهن ذوب آهن بود که این تیم در آزادی با سه گل مقابل آبی‌ها شکست خورد و این مهاجم در گلزنی ناکام ماند.

* علیپور تاکنون دو گل برابر استقلال به ثمر رسانده و در شرایطی که این فصل با هجمه بیشتری مواجه است شاید گلزنی در این بازی بتواند او را بار دیگر در قاب ویژه هواداران این تیم قرار دهد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند

سیدجلال جلال حسینی

محمد انصاری

محمد حسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

کمال کامیابی نیا

احمد نوراللهی

وحید امیری

علی علیپور

کریستین اوساگوآنا

مهدی ترابی

 

در لیست پرسپولیس بازیکنانی همچون بوژیدار رادوشوویچ، محمد نادری، محسن ربیع خواه، آنتونی استوکس، بشار رسن، سیامک نعمتی نیز حضور دارند و باید دید در نهایت دیدگاه یحیی گل محمدی برای این بازی چه خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9q89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال