تاریخ انتشار: 1398/11/17 17:44
کد خبر: 71869

خوشحالی دیاباته‌ایِ علیپور مقابل چشم آبی‌ها

مهاجم پرسپولیس بعد از دو سال و اندی مقابل استقلال گل زد اما با کارت زرد داور مواجه شد.
خوشحالی دیاباته‌ایِ علیپور مقابل چشم آبی‌ها

علی علیپور که در این فصل نمایش خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته، بعد از اینکه برابر نفت آبادان نتوانست فرصت های تیمش را تبدیل به گل کند، در ادامه با انگیزه بالایی مقابل استقلال حضور یافت. او ابتدا در دقایق ابتدایی بازی یک فرصت ایده آل گلزنی روی پاس امیری را از دست داد تا هواداران تیمش را بار دیگر نگران فرصت سوزی‌های ادامه دارش کند.

با این حال دقایقی بعد از گل استقلال، این علیپور بود که پاس اوساگوآنا را تبدیل به گل تساوی تیمش کرد تا برای جشن گل خود نزد عکاسان برود. او در حالی که از ترابی و اوساگوآنا می خواست تا در این جشن گل او را مشایعت کنند، روبروی عکاسان قرار گرفت و ژست های خوشحالی خود را ثبت کرد. با این حال ناراحتی هواداران استقلال که در سمت دروازه این تیم و در صحنه مربوط به گل حضور داشتند، باعث شد تا آنها با شعارهای خود این بازیکن را بدرقه کنند. اتفاقی که در ادامه با فراخواندن این بازیکن توسط حیدری و یک کارت زرد برای او توام شد.

علیپور که نمیخواست کارت زرد خود را قبول کند به این موضوع معترض شد که نیمکت نشینان پرسپولیس نیز به سمت داور رفته و اعتراض خود را اعلام کردند اما داور همدانی از بازیکنان خواست با قبول تصمیم وی در میانه میدان برای آغاز بازی حضور یابند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlkyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی‌پور به دنبال هت تریک، اوساگوآنا دربی اولی