تاریخ انتشار: 1398/11/17 21:44
کد خبر: 71825

دین محمدی: بازی جذابی بود، دو تیم خوب بازی کردند!

سیروس دین محمدی می گوید باید به بازیکنان کم تجربه استقلال در دربی 92 نمره خوبی داد.
دین محمدی: بازی جذابی بود، دو تیم خوب بازی کردند!

با دین محمدی پیشکسوت استقلال در خصوص دربی صحبت می کنیم که او بعد از تمامی صحبت هایش در خصوص دربی با تعجب از نشستن اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی ایران صحبت می کند. او در آغاز صحبت هایش در خصوص دربی 92 گفت: به نظرم بازی جذابی بود، دو تیم خوب بازی کردند البته فکر کنم استقلال شانسش برای برنده شدن در این بازی  بیشتر بود اگر آن اتفاق نمی افتاد و حسینی سر نمی خورد و توپ پرسپولیسی ها گل نمی شد.

او در ادامه تصریح کرد: به نظرم استقلال موقعیت هایش بیشتر و در این بازی بهتر عمل کرد. درست است مالکیت توپ پرسپولیس بیشتر بود اما استقلال موقعیت هایش به نسبت آنها خطرناک تر بود و می توانست برنده میدان باشد.

دین محمدی درباره داوری چنین نظر داد: آقای حیدری بازی را خوب مدیریت کرد و خوب سوت زد جز دو، سه مورد خطا که به نظرم می توانست آوانتاژ بدهد و نداد مثل زمانی که وریا پا به توپ شد و استقلال در موقعیت حمله قرار داشت، در آن موقع نباید خطا می گرفت. البته تمامی این ها را باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

او در رابطه با  صحنه گل دوم پرسپولیس و مشکوک بودن آفساید هم گفت: این موضوع باید کارشناسی شود اما من برای یک لحظه دیدم که استوکس در آفساید گل زد، کارشناس ها این را دقیق تر می توانند بگویند.

پیشکسوت سابق استقلال در خصوص عملکرد مجیدی در این بازی هم گفت: درست است که این تنها تجربه دربی اش بود اما نتیجه بدی نبود و خوب نتیجه گرفت. باید برای ایشان نمره خوبی در نظر گرفت.

دین محمدی نمره خوبی برای بازیکنان استقلال در اولین تجربه دربی شان در نظر دارد و می گوید: روی هم رفته اگر قرار باشد یک نمره خوب برای این بازی در نظر بگیریم باید به استقلال نمره خوبی بدهیم چون اکثرا پرسپولیسی ها تجربه دربی را داشتند و بازیکنان استقلال تجربه کمی از دربی داشتند و آنها با وجود اولین تجربه شان خیلی خوب کار کردند. یکی همین شاهین طاهرخانی بازیکن جوانی که با وجود حضورش تنها در یکی، دو بازی استقلال یکی از بهترین های استقلال در این بازی بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36joa7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دین محمدی:علاقه‌ای به پیش‌بینی نتیجه دربی ندارم