تاریخ انتشار: 1398/11/18 17:19
کد خبر: 71771

آذری: منتظر رای استیناف می مانیم/ اجازه نمی دهیم کسی حق فولاد را بخورد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به رفع محرومیت تیم از دو پنجره نقل و انتقالات خوشبینم.
آذری: منتظر رای استیناف می مانیم/ اجازه نمی دهیم کسی حق فولاد را بخورد

سعید آذری با اشاره به پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل شهرخودرو در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: زمانی که در تیم ملی وزنه برداری بودم، ایوانوف سرمربی تیم به ما می گفت که شاگردانت به آنچه که تو می خواهی تبدیل نمی شوند بلکه آنچیزی می شوند که مربی آنها است. جواد نکونام (سرمربی فولاد) در دوران بازیگری اش یک هافبک جنگنده بود و همین روحیه را به بازیکنان فولاد منتقل کرده است.

وی افزود: تمام بازیکنان ما عملکرد خوبی مقابل شهرخودرو داشتند بخصوص شهاب گردان که یک فصل فوق العاده را سپری می کند. فولاد به بلوغ تاکتیکی نزدیک می شود. ما مقابل سپاهان شکست خوردیم چون بعد از تعطیلات نیم فصل چند هفته مسابقه نداشتیم و هارمونی تیم به زمان نیاز دارد. تیم فولاد دارد روزهای خوبش را فرا می خواند.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات با رای کمیته تعیین وضعیت تصریح کرد: ما درخواست استیناف را ارائه کرده ایم و حتی هزینه دادرسی واریز شده است. همچنین با بیات مدیر باشگاه سپیدرود جلساتی داشته ایم. نمی خواهیم حقی از کسی ضایع شود ولی در مقابل اجازه هم نمی دهیم کسی حق فولاد را بخورد.

آذری با اشاره به پیروزی باشگاه ذوب آهن در پرونده شکایت به فیفا برای انتقال رضا شکاری به باشگاه روبین کازان روسیه، یادآور شد: ما در فیفا هم ثابت کردیم که اجازه نمی دهیم حق تیممان ضایع شود. منتظر رای استیناف می مانیم. هواداران فولاد بدانند مدیرشان تا آخرین لحظه برای گرفتن حق تیمش تلاش می کند. من این را در ذوب آهن هم ثابت کرده بودم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز نشد چه اقدامی خواهید کرد؟ گفت: باتوجه به آدم های توانمندی که در کمیته تعیین وضعیت و استیناف حضور دارند به رفع محرومیت خوشبین هستم ولی اگر هم رای تغییر نکرد، می توانیم از طریق مقامات بالادستی فوتبال و حتی دادگاه عالی ورزش پیگیری کنیم. به هر حال سکوت نمی کنیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنین درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: باید به این انتخاب احترام بگذاریم و همه پای کار باشیم. ممکن است هر فرد دیگری هم انتخاب می شد، این اتفاقات می افتاد. وظیفه ما است که تمام قد از تیم ملی ایران حمایت کنیم. برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می کنم چون سرمربی تیم ملی است. برای تیم ملی اسامی مربیان داخلی و افراد بزرگی مثل علی دایی و امیر قلعه نویی هم مطرح شد که باید به همه احترام بگذاریم.

آذری ادامه داد: قلعه نویی دوست خوب من بوده و یکی از بهترین مربیان داخلی است. او این توانایی را داشت که به راحتی تیم ملی را اداره کند ولی باتوجه به روحیات اخلاقی و پایبندی به تعهداتش و با توجه به قراردادی که با سپاهان داشت در این تیم ماند. ماندن قلعه نویی در سپاهان تصمیم عاقلانه ای بود و امیدوارم آنجا مثل همیشه منشا خدمات و سازندگی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxodz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع فولاد در لیست مازاد قرار گرفت