تاریخ انتشار: 1398/11/18 18:56
کد خبر: 71764

ویسی: ما محکوم به نباختن بودیم/ ماشین‌سازی تیم خوبی است ولی ما بهتر عمل کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به تیمش برای ماندن در لیگ برتر امیدوار است.
ویسی: ما محکوم به نباختن بودیم/ ماشین‌سازی تیم خوبی است ولی ما بهتر عمل کردیم

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان عصر جمعه در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد:‌ قبل از هر چیز به آقای فرکی به خاطر تیم خیلی خوبش تبریک می‌گویم.  تیمی که این‌گونه بازی می‌کند جایگاهش اینجای جدول نیست. خیلی خوب در تمام نقاط بازی کردیم ولی بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. بازیکنان ما آن‌قدر توان داشتند که نتیجه را جبران کنند. تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ماشین‌سازی تیم خوبی است ولی ما بهتر عمل کردیم. اگر بازی را می‌باختیم ظالمانه بود. به خاطر این تساوی خدا را شکر می‌کنیم.

او ادامه داد: در نیمه اول و قبل از دریافت گل خوب بودیم ولی گل خوردیم. در نیمه دوم هم نفرات خوبی روی نیمکت داشتیم و توانستیم تعویض کنیم که به تیم هم کمک کردند. این بازی بحث فنی نداشت و بحث روحی روانی بود. بازیکنان ما خوب بودند. ما محکوم به نباختن بودیم. بازیکنان تلاش کردند. خود من کنار زمین یک ذهن باز برای نباختن داشتم و همین را به تیم القا کردم.

ویسی اضافه کرد:‌ تیمی که بتواند از بازیکنان قد بلند استفقاده کند هنر کرده است. ما این را امروز نداشتیم و باید روی آن تمرین کنیم. من دو روز است که این‌جا هستم و کار خاصی نمی‌توانستم بکنم. این تیم بسیار خوب بسته شده است. ۱۵ مربی می‌خواستند به پیکان بیایند. اگر می‌دانستند این تیم سقوط می‌کند علاقه‌ای نداشتند به اینجا بیایند. 

سرمربی پیکان در پایان اظهار کرد: مربی کنار خط معلوم می‌شود چه کاره است. وقتی دو بر صفر عقب بودیم به بازیکنان صحبت و به آن‌ها القا کردیم که نمی‌بازیم و همینطور هم شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p86k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سید مجتبی حسینی:چرا برای یک تیم خاص پنالتی می‌گیرند؟!