تاریخ انتشار: 1398/11/18 20:48
کد خبر: 71753

گل پرسپولیسی ها آفساید بود / ماندن قائدی کلید برد‌ استقلال بود

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد گل دوم پرسپولیس در دربی در موقعیت آفساید رقم خورد‌ه است.
گل پرسپولیسی ها آفساید بود / ماندن قائدی کلید برد‌ استقلال بود

هادی طباطبایی در خصوص بازی دربی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود و مشخصات یک دربی را داشت. وقتی ۴ گل در یک بازی رد و بدل می شود، یعنی بازی قشنگی دنبال شده است‌.

وی در خصوص گل پرسپولیس به استقلال اظهار داشت: به نظر من گل پرسپولیس آفساید بود و توپ هم به سر دیگر بازیکن پرسپولیس هیچ برخوردی نکرده بود و داور می توانست این گل را آفساید اعلام کند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با تعویض قائدی گفت: به نظر من قائدی نباید تعویض می شد. کلید برد استقلال در ماندن قائدی بود چرا که با وجود سرعت او، مدافعان پرسپولیس محتاطانه کار می کردند اما با خروج قائدی از زمین آن‌ها با خیال راحت تر به حملات اضافه شدند و همین کار استقلال را سخت کرد تا ناگزیر به دفاع برود.

طباطبایی در ارتباط با بازی استقلال برابر الشرطه عراق اظهار داشت: شناخت خاصی از این تیم ندارم اما احساسم این است که استقلال به دلیل سفرها و بازی های فشرده خسته است و نتوانسته خوب ریکاوری کند‌ امیدوارم این خستگی در بازی با الشرطه تاثیر گذار نشود.

دروازه بان اسبق استقلال در خصوص عملکرد حسینی در دربی گفت: حسینی دروازه بان خوبی است و در این چند هفته هم عملکرد خوبی داشته است. به نظر من او روی گل های استقلال مقصر نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avmgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی: علیپور خوشحالی دیاباته را دوست دارد